Garmin StreetPilot MetroGuide/Norge
Fra : Peter Willkan

Dato : 13-01-02 17:16

Hejsa.

Er der nogen der ved om der findes et kort over Norge der passer til en
ColorMap?
Jeg har kigget på Garmin site, men kan ikke se en MetroGuide der dækker
Norge.

Til gengæld har Garmin udgivet en MetroGuide Europe, der tilsyneladende er
en samling af alle deres europakort på een CD-ROM + lidt Norge.

Hvis du har den vil jeg tilbyde at opbevare en sikkerhedskopi for dig.

M.v.h.

Peter Willkan

Fra : Jakob Barfod

Dato : 14-01-02 12:43

"Peter Willkan" <Willkan@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Til gengæld har Garmin udgivet en MetroGuide Europe, der tilsyneladende er
> en samling af alle deres europakort på een CD-ROM + lidt Norge.

Så vidt jeg kan følge med i news://sci.geo.satellite-nav, er "MapSource
MetroGuide Europe" ikke udkommet endnu. Så findes der jo også "MapSource
CitySelect Europe" (som sandsynligivs dækker Norge i samme omfang, men den
kan man ikke "sikkerhedskopiere" til en anden gps-enhed (noget med gps'ens
serienummer, unlock-koder og den slags avanceret ballade).

--
Jakob
GSX750F & Garmin GPS V & MapSource CitySelect Europe

Fra : bjolsen

Dato : 27-02-02 22:02

http://www.kandu.dk/