Outlook 2000: Pege på andet drev
Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 13-01-02 17:29

Jeg vil gerne have flyttet alle mine mails over på et andet drev. Dette af
sikkerhedshensyn hvis min computer skulle gå ned.

Jeg kan absolut ikke finde nogle steder i selve outlook hvor man kan ændre
på opsætningen hertil, men håber man kan flytte sine meddelelser og ændre
nogle nøgler i registreringsdatabasen.

Mit spørgsmål: Hvilke nøgler skal ændres, og hvilke filer skal jeg præcist
have flyttet

Min konfig:
Win2000 prof.
Outlook 2000 SP2
Pop3 konti

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk

Fra : pre

Dato : 13-01-02 19:10

Du burde nok se lidt nærmere på indholdet af din Outlook. Du har betalt for
programmet, og for den hjælp der er indbygget.
Gå til Outlook i dag, højreklik på den grå bjælke og find der netop de
oplysninger du søger. Der er i øvrigt ikke nogen speciel grund til at
flytte, det er nemmere at ta´ en kopi og flytte den.
pre

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 13-01-02 20:24

"pre" <send@ingen.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
> oplysninger du søger. Der er i øvrigt ikke nogen speciel grund til at
> flytte, det er nemmere at ta´ en kopi og flytte den.

Mange tak for det hurtige svar, det var lige, hvad jeg skulle vide.

Tillægsspørgsmål:

Jeg har gennem tiden altid taget manuelt backup af mine mails uden dog helt
præcist at vide, hvad der er hvad.
Hvad er filen: archive.pst for en fil og hvad er mailbox for en fil?

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-01-02 21:31

"Kasper Kyndsberg" <nospam@kyndsberg.dk> wrote in message

> Jeg har gennem tiden altid taget manuelt backup af mine mails uden dog
helt
> præcist at vide, hvad der er hvad.
> Hvad er filen: archive.pst for en fil og hvad er mailbox for en fil?

http://www.google.com/search?q=archive.pst&lr=

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : pre

Dato : 13-01-02 22:29

Alle dine foldere ligger i en *.pst fil. Den kan mageligt rumme et par MB
men har godt af at blive komprimeret af og til. Outlook holder meget af at
arkivere, men smider samtidig visse mails ud. Der er intet i vejen for at
køre med flere pst-filer (men det kan være forvirrende)
MS har for nylig udsendt et nyt backup program for Outlook (OfficeUpdate
siden).
Mailbox har du kun hvis Exchange er installeret. Archive.pst er Outlooks
arkivering, og den kan også åbnes.

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 15-01-02 21:28

> [...]
> siden).
> Mailbox har du kun hvis Exchange er installeret. Archive.pst er Outlooks

Hejsa...

Endnu engang tak for et godt svar :)

--
/Kasper