Geforce2 MX400 lidt mystisk!
Fra : Jesper Sloth

Dato : 13-01-02 16:39

Hej

Jeg har samlet en ny putter for en bekendt, men der er lidt mystik omkring
grafikken. Det er en 1400Mhz TB på et ESC bundkort med 256 Mb ram SD133, og
Win ME når man spiller nogle spil mangler der noget af grafikken, f.eks. i
harry Potter mangler der noget af teksten i setup billedet, nærmest som om
at der brugt et viskelæder hen over siden?? Også i et spil der vist nok
hedder Madness race2 der mangler hjulene på bilerne der hvor man skal vælge
bil, og man kan ikke spille spillet det kokser helt i grafikken. Jeg har
installeret den driver der fulgte med sammen med DirectX 8,0.
Jeg installerede også Madonion 2000 og 2001 de kører tilsyneladende o.k.
laver omkring (kan ikke huske helt) 5500 point i 2000, og 2750 point i 2001.

Nogle gode forslag??

Mvh

Jesper

Fra : Poseidon

Dato : 15-01-02 15:44

hejsa jesper problemet med midtown kan du løse ved at opgradere til 1.01 den
kan du finde her http://filebox.vt.edu/users/gkaufman

"Jesper Sloth" <jesper.sloth@mail1.stofanet.snydt.dk.nospam> skrev i en
meddelelse news:a1s9kh$on$1@sunsite.dk...

Fra : Jesper Sloth

Dato : 15-01-02 17:08

"Poseidon" <Ask@me.com> skrev i en meddelelse
> hejsa jesper problemet med midtown kan du løse ved at opgradere til 1.01
den
> kan du finde her http://filebox.vt.edu/users/gkaufman

Hej

Tak for det.