Nystartet virksomhed
Fra : Mick og Karina

Dato : 13-01-02 15:43

Jeg har lige startet et nyt lille vognmandsfirma, det er en helt videnskab
alt det man skal sætte sig ind i, jeg laver regnskab i sådan en kasse
regngskabsbog, men ved ikke hvordan man udfylder det sidste, er der nogen
der vil hjælpe??
Mick

Fra : Birgitte Sembach Lau~

Dato : 19-01-02 14:35

Hej Mick

Håber at du kan for stå tabellen
Beholdning morgen er overført fra dagen før mens beholdning aften er
optælling af kassen
Disse skulle jo gerne stemme.

Indtægter
1000,00