Support for flere mailadresser
Fra : Bjarne Kjær

Dato : 13-01-02 13:35

Hej

Nogen der kender et mail program der er istand til at kun at hente mails
fra et bestemt alias hos
udbyderen.
Problemet opstår hos TDC Bredbånd hvor jeg har 1 account med 5
mailadresser, men de 5
mail adresser virker tilsyneladende som alias for den ene user account,
og da jeg har flere
maskiner bundet sammen, er jeg ikke interesseret i at al mail bare
kommer til den der nu
tilfældigvis først henter mails.
Håber nogen kender en god løsning

M.v.h
Bjarne Kjær

PS. Jeg er IKKE interesseret i at skulle til at bruge Outlook

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-01-02 14:09

Bjarne Kjær skrev:

>Nogen der kender et mail program der er istand til at kun at hente mails
>fra et bestemt alias hos udbyderen.

Du kan måske komme omkring problemet ved at sætte mailprogrammet
op med filtre på modtageradressen. Det kan laves i Agent.

Men den permanente løsning består i at få forskellige POP3-konti.
Hvis du snupper dig en gratis opkobling ved Tiscali, får du
adgang til 10 helt uafhængige mailadresser.

--
Bertel