Bleeder - videobutik.
Fra : Zurfer

Dato : 13-01-02 13:13

I den danske film Bleeder er der en videobutik med som Mads Mikkelsen står
og passer.
Hvilken er det og hvor ligger den.?--

Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Jesper

Dato : 13-01-02 16:24

den heder Video&filmudlejlingen og ligger på nørrebro, Fredensborggade 2.

Jesper

Fra : Jesper Stampe

Dato : 13-01-02 18:53

"Jesper" <jesper@koplev.dk> skrev i en meddelelse
> den heder Video&filmudlejlingen og ligger på nørrebro, Fredensborggade 2.

Og den beskrivelse af butikken med instruktører, genrer osv. der gives i
filmen passer. Der kan man virkelig tale om on location - jeg tror ikke der
blev lavet lavet noget som helst om, før de filmede.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-01-02 23:31

er det en butik hvor man simpelthen kan leje alt i alle genrer... istedet
for kun lige det aller nyeste?

sniper_Nolight

Fra : Jesper

Dato : 14-01-02 14:14

Yep.

Jesper

Fra : sniper_Nolight

Dato : 14-01-02 19:07

> Yep.

Ja sådan nogen butikker har vi desværre ikke her på Fyn
Hvis nogen kan overbevise mig om det modsatte ville jeg være glad, men jeg
tror det det næppe...

sniper_Nolight

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 14-01-02 19:38

> Ja sådan nogen butikker har vi desværre ikke her på Fyn
> Hvis nogen kan overbevise mig om det modsatte ville jeg være glad, men jeg
> tror det det næppe...
>
> sniper_Nolight

Jeg har ladet mig fortælle at en tankstation i Bolbro har de film man ikke
finder i Blockbuster. Jeg kan dog ikke huske hvilken, sorry :(
Nicolai

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-01-02 11:41

> Jeg har ladet mig fortælle at en tankstation i Bolbro har de film man ikke
> finder i Blockbuster. Jeg kan dog ikke huske hvilken, sorry :(

ja det er jo rimeligt tæt på Korup hvor jeg holder til, så måske man skulle
køre lidt rundt

sniper_Nolight

Fra : Jesper

Dato : 15-01-02 17:46

de udlejer per postordre (eller det har de gjort) så forsøg at ring til dem.

Jesper