E-Mail
webnoob 5265
Kan ikke skrive til newsgruppern
Fra : alice_trauelsen

Dato : 13-01-02 11:02

Hej
Jeg kan godt hente og sende til news grupperne men jeg kan ikke sende
til dem og ikke svare. Hvad er der galt. Her er fejl meddelsen: Outlook
Express kan ikke sende meddelelsen. Emne '(Intet emne)', Konto:
'sunsite.auc.dk', Server: 'sunsite.auc.dk', Protokol: NNTP, Svar fra
server: '441 Required "Subject" header is missing', Port: 119, Sikker
(SSL): Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9
Jeg har tele dk's nyhedsgruppe men jeg har også prøvet sunsite med samme
fejl og reslutat. Så har jeg prøvet at sætte netscape den danske 4.5 op
men her kan jeg ikke få sat min email op, hvad er der galt. Jeg ville
gerne have det sådan at jeg kun skulle have et program til både post og
news men det kan jeg ikke nu, Hvorfor ? HJÆLP en gammel farmor.
Mange weekend hilsner
Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-01-02 11:00

Sun, 13 Jan 2002 10:01:33 GMT, skrev "alice_trauelsen"
<alice_trauelsen.news@kandu.dk>:

> Emne '(Intet emne)', Konto:
>'sunsite.auc.dk', Server: 'sunsite.auc.dk', Protokol: NNTP, Svar fra
>server: '441 Required "Subject" header is missing',

Der er tilsyneladende det galt, at du ikke skriver noget i det
felt, der hedder emne eller subject.

Dine indlæg skal have en overskrift.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : alice_trauelsen

Dato : 13-01-02 11:19

Hej
Æv, det ville have været rart hvis du havde ret, men desværre så har jeg
skrevet en overskrift i den nyhedsgruppe jeg har skrevet til. Jeg har
prøvt test gruppen og skrevet det er en test i overskriften men kan ikke
sende det og heller ikke svare på andres.
Mange hilsner
Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-01-02 11:16

Sun, 13 Jan 2002 10:19:02 GMT, skrev "alice_trauelsen"
<alice_trauelsen.news@kandu.dk>:

>Æv, det ville have været rart hvis du havde ret, men desværre så har jeg
>skrevet en overskrift i den nyhedsgruppe jeg har skrevet til.

Men det er hvad feklmeddelelsen siger.

Hvilken newsreader er det med?

Fra : Alice Trauelsen

Dato : 13-01-02 13:32

Hej
Hvis I kan læse det her så virker det, men jeg må bruge netscape til news
for min explore vil ikke.

Mange hilsner
Alice

alice_trauelsen skriver: