overclocking af Ge 3
Fra : Lars Christensen

Dato : 13-01-02 11:01

Hej.

Jeg har et Ti 500 herculess G3 kort. Jeg vil overclocke det, men har ikke et
program der kan. Er der nogen der kender et sted hvor jeg kan downloade det?

Mvh Lars

Fra : Óðin

Dato : 14-01-02 09:36

"Lars Christensen" <clc@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> program der kan. Er der nogen der kender et sted hvor jeg kan downloade

Er der noget et Ti500 ikke kan køre perfekt ?

Fra : Lars Krag

Dato : 14-01-02 13:21

"Óðin" <grynheim@online.no> skrev i en meddelelse news:a1u58p$bnd$1@sunsite.dk...
[SNIP]
> Er der noget et Ti500 ikke kan køre perfekt ?

Ork ja da. Også overclocket endda. Jeg spiller da
adskillige spil hvor frameraten ryger et pænt stykke
under 20 fps. Det kommer alt sammen an på hvad
man spiller og hvilken opløsning man gør det i.

Lars

Fra : Óðin

Dato : 15-01-02 05:06

> [...]
> under 20 fps. Det kommer alt sammen an på hvad
> man spiller og hvilken opløsning man gør det i.

Ok. Hvor skuffende :((

--
/Óðin

Fra : Malissin

Dato : 14-01-02 21:06

/Snip

>men har ikke et
> program der kan. Er der nogen der kender et sted hvor >jeg kan downloade
det?

Prøv evt. Rivatuner.....

http://www.voodoofiles.com/2619

/Malissin

Fra : Óðin

Dato : 15-01-02 05:10

> [...]
et
> program der kan. Er der nogen der kender et sted hvor jeg kan downloade

Har du prøvet med NVidia Coolbits? Der kan du ihvertfald unlocke featuren
med at kunne indstille frekvensen på RAM og Clock. Jeg smider den på
dk.binaer, da jeg ikke umiddelbart har et link.

--
/Óðin

Fra : Óðin

Dato : 15-01-02 05:12

> [...]
> med at kunne indstille frekvensen på RAM og Clock. Jeg smider den på
> dk.binaer, da jeg ikke umiddelbart har et link.

Doh, den har Sunsite ikke. Nå så må jeg prøve gennem min norske udbyder.
BRB.

--
/Óðin

Fra : Óðin

Dato : 15-01-02 05:18

> Doh, den har Sunsite ikke. Nå så må jeg prøve gennem min norske udbyder.
> BRB.
>
> --
> /Óðin

Så nu ligger den i dk.binaer. Jeg ved dog ikke lige hvordan man laver et
link til den. Linket bliver til en norsk nyhedsserver, som i jo nok ikke har
adgang til. Det går vel også an med lidt scrollen ;):)

/Óðin