Xaudio - Grafisk udslag ?
Fra : Ingolf

Dato : 13-01-02 02:24

Jeg har hentet komponenten "XAudio" fra www.xaudio.com

Med det kan jeg afspille MP3-filer, direkte fra et delphi program. Er der
nogen der ved hvordan jeg kan få en stump af de sample data der bliver
spillet i øjeblikket, fra komponenten ? Det skal bruges til at lave et
grafisk udslag af den afspillede musik.

Eller bare få en peak-værdi fra Left og Right udgang, fra WAVE eller MASTER
i Windows ?( lige som den der er i sndvol32.exe) Jeg har her hentet en
komponent der hedder "VUMeter", men det virker ikke. (Hverken XP, eller
2000)

Fra : Ingolf

Dato : 19-01-02 17:49

Fand lidt hjælp her