Nordea e-banking til macintosh
Fra : Højsholt

Dato : 13-01-02 01:52

Dette har jeg lige fået fra Nordea E-Banking:

"Hvis du som Mac-bruger ønsker at bruge Netbank eller PC bank, kan det lade
sig gøre, hvis du har installeret et af programmerne "Soft-Windows" eller
"Virtuel PC".
Vi er ved at lave nogle ændringer som skulle gøre det muligt også for
Mac-kunder at bruge Netbank uden at have installeret ovennævnte software.
Denne løsning forventer jeg er klar i løbet af 2002. Målet er, at det bliver
i 1. halvår af 2002

Nordea
E-banking"

Ikke dårligt!

/Højsholt

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 13-01-02 02:34

Højsholt <dennis@hojsholt.dk> wrote:

> Nordea
> E-banking"
>
> Ikke dårligt!

Jeg tror at de ansatte i min lokal afdeling glæder sig - så slipper de
for en gang ugenligt at spørge om jeg ikke vil have PC bank. (livet er
for kort til VPC)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 13-01-02 13:43

> Jeg tror at de ansatte i min lokal afdeling glæder sig - så slipper de
> for en gang ugenligt at spørge om jeg ikke vil have PC bank. (livet er
> for kort til VPC)

Ja, en sådan frustration overgås sikkert kun af den, jeg i sin tid var
udsat for, da min Unib..[undskyld!: Nordea*)] bankrådgiver meget venligt
antydede, at jeg måske ikke *havde råd* til "en rigtig PC" - hvorefter
hun tilbød mig et 'kviklån'! :))

*) Jeg kan godt forstå, at banken har haft så travlt med at indføre sit
nye navn - det er jo osse en del sværere at udtale 'forkert'!

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-01-02 02:54

> [...]

> Denne løsning forventer jeg er klar i løbet af 2002. Målet er, at det bliver

Nej, ikke så ringe endda. Lad os håbe, at det er starten på en ændret
holdning i branchen, så vi en dag kan bruge alle banker fra vores Mac.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Peter Gersmann

Dato : 13-01-02 06:13

In article <B86698DC.C41B%dennis@hojsholt.dk>, Højsholt <dennis@hojsholt.dk>
wrote:

> [...]
> Denne løsning forventer jeg er klar i løbet af 2002. Målet er, at det bliver

Det er dobbelt positivt at de melder ud med en "her-og-nu" plan og en
efterfølgende fuld løsning. Hatten af for Nordea.

//Peter Gersmann