Re: Tjene mange penger pa verdens beste ML~
Fra : Michael Nielsen

Dato : 13-01-02 01:05

> Og det er ihvertfall ikke ulovlig for dere dansker å spille på utenlandske

Kender du den danske lovgivning bedre end os der bor her?

> servere. Ikke kom å fortell meg at det er veldig mange dansker som spiller,
> vinner og taper på nettet, feks Centrebet.

Så vidt jeg husker er netop CentreBet blevet meldt til politiet, fordi
de tilbyder spil i Danmark. Hvis det var lovligt var der vel ingen
grund til at melde dem til politiet, eller?

--

Michael Nielsen michael@mnielsen.dk
http://www.mnielsen.dk

WindowError:00B Inadequate disk space. Need 50 meg mini.

Fra : Frode Berg

Dato : 13-01-02 03:09

"Michael Nielsen" <michael@mnielsen.dk> wrote in message

> [...]
> de tilbyder spil i Danmark. Hvis det var lovligt var der vel ingen
> grund til at melde dem til politiet, eller?

Jeg følger lite med i dansk presse, dessverre. Så jeg har ikke hørt noe om
at Centrebet har blitt meldt til politiet. Men hadde det vært tilfelle hadde
jeg rimlig sikkert hørt om det. Jeg er rimlig opplyst i spilleverden, men dette
kan selvfølgelig gått meg hus forbi.

Da må jeg spørre av hvem??? Av noen sure dansker som tapte på oddsen???
Eller av lotteriselskapene i Danmark som ser at de taper terreng????
Jeg vet at loven i Danmark eller i Norge for den saks skyld har noen
myndighet over utenlandske servere.

Eneste måte å stoppe folk fra å spille på internett er å stenge
internett og det er vel ikke særlig sannsynlig.
Internett og det det fører med seg av goder og negative sider er kommet for å
bli.

Tror du at politiet kan gjøre noe med Centrebet og de TUSENVIS andre
utenlandske
internettstedene som tilbyr spill da, Michael ????

Det som er, at isteden for å bli sure for at noen tilbyr bedre betingelser, bør
heller andre gå igjennom sin egen organisasjon for å bedre konkurranseevnen.

mvh Frode Berg

Fra : Michael Nielsen

Dato : 13-01-02 10:13

> [...]
> kan selvfølgelig gått meg hus forbi.
>
> Da må jeg spørre av hvem??? Av noen sure dansker som tapte på oddsen???

Så vidt jeg husker var det Dansk Tipstjeneste der meldte dem til
politiet. Jeg er ikke helt sikker da det egentlig ikke interesserer
mig særlig meget da jeg aldrig spiller på nettet.

> Eller av lotteriselskapene i Danmark som ser at de taper terreng????
> Jeg vet at loven i Danmark eller i Norge for den saks skyld har noen
> myndighet over utenlandske servere.

Korrekt. Men når selskaberne markedsfører spillet i Danmark er det
ulovligt.

> Tror du at politiet kan gjøre noe med Centrebet og de TUSENVIS andre
> utenlandske
> internettstedene som tilbyr spill da, Michael ????

Hvis de markedsfører spillet i Danmark, så ja.

Fra : Frode Berg

Dato : 13-01-02 11:03

> [...]
> ulovligt.

> Hvis de markedsfører spillet i Danmark, så ja.

1. Dansk Tipstjeneste vil bare stange hodet i veggen. Har Centrebet annonsert
sine tjenester i Danmark, så er nok det ja, ulovlig.
Da må de nok slutte med det. Men da har jo de oppnådd akkurat de ville, nemlig
skape mer blest om sine sider.
Selv om de da ikke for lov til å reklamere mer, så er jo sidene der allikevel.

2 og 3. Jeg Markedsfører ikke mitt selskap med navn eller noe. Dere vil
heller aldri se noe reklame på dette selskapet noe sted.
Jeg opplyser dere dansker opp et konsept som finnes på nettet.
Og enten dere vil eller ei så vil dette komme til Danmark,
bli spredt på folkemunne(MLM), og mange vil tjene store penger på det.

Punktum.

Mvh Frode Berg

Fra : N/A

Dato : 14-01-02 21:17

Fra : Frode Berg

Dato : 14-01-02 21:17

"HM" <HM@Club8.com> wrote in message

> CENTRABET ER KUN BLEVET MELDT TIL POLITIET FORDI DE OGSÅ TILBYDER AT DU
> KAN ODDS PÅ HESTESPORT ( VÆDDELØB) OG DET ER KUN DANSK TIPST. SOM HAR LOV
> TIL DETTE HER I DANMARK. MEN ALLE ANDRE SPORTSGRENE MÅ DU GODT SPILLE OVER
> NETTET.

Tusen takk for opplysningen!! Det er null problem å opplyse vårt selskap om
den problematikken, slik at trav fra Danmark ikke blir noe option.

Skal jo bli spennende å se hva som blir utfallet av den anmeldsen..

Tusen Takk for ditt innspill!!

Mvh Frode Berg