S:Nokia 9110i. Med WAP * Demomodel*
Fra : Jørn Jensen

Dato : 13-01-02 01:00

S:Nokia 9110i. Med WAP * Demomodel*
Telefonen med alle funktioner
Telefon,SMS,FAX,E-mail,Webbrowser,WAP
Telefonen til forretningsmanden og den kræsen bruger.

Følgende medfølger:
Link kabel til seriel port
CD-ROM med software og programmer
32 MB Ramkort

Demo model
Velholdt, har stadig beskyttelse på display.

Kun 1500,-

Fra : J. Madsen

Dato : 13-01-02 02:45

Selvom dit indlæg ikke hører hjemme i gruppen (dk.marked osv.) - så vil jeg
gerne vide, om du har fundet ud af, at bruge den til Outlook 2000. Jeg har
fået opdateret den, så den skulle kunne, men Nokias software til PC er ikke
opdateret. Jeg har mailet med en fra Australien, han kan heller ikke - for ½
år siden var svaret fra Nokias support, at vi selv måtte holde øje med, HVIS
de opdaterede såvel telefon som software --- det er service så det batter,
så jeg overvejer, selv om jeg er meget glad for den, at droppe Nokia - jeg
venter bare på et bedre firma finder samme løsning (og så hvor man kan lægge
notater ned til eget brug, og ikke via SMS).

Mvh. JørgenE

Fra : Knud Berggreen - dk

Dato : 13-01-02 13:37

In <3c40e6b9$0$255$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, on 01/13/2002
at 02:45 AM, "J. Madsen" <elsted@madsen.mail.dk> said:

>Selvom dit indlæg ikke hører hjemme i gruppen (dk.marked osv.) - så vil
>jeg gerne vide, om du har fundet ud af, at bruge den til Outlook 2000.

Og din forespørgsel hører til i dk.teknik.telefoni.mobil hvortil jeg har
lavet FUT.

Og så omkring citatteknik: Skriv dit svar under det citerede. På den måde
er det muligt at se helt præcist hvad du svarer på, og det er let at
fortsætte tråden. Indsæt en blank linie mellem det citerede og dit svar
for at give overblik. Ikke alle har nyhedslæsere, der gengiver den
citerede tekst i farver.

I øvrigt: Beskær i citatet så kun det nødvendige bibeholdes. Signaturer og
lignende kan sagtens fjernes uden det får konsekvenser for forståelsen af
det citerede.

Se eventuelt vejledningen om besvarelse af indlæg på
http://www.usenet.dk/info/skriveteknik.htm

Min kommentar hører måske så til i dk.admin.netikette

Mvh
Knud

--
Skr keksempler p splittede, sammensatte ord: http://www.fiduso.dk/skraekeksempler.htm
Og de andre sider p sitet er ogs ganske tankev kkende....