Re: Danske Netbank
Fra : Mette Hvam

Dato : 13-01-02 01:01

Der er mange der skriver om java, VPC, diverse browsere etc.

Et alternativ kunne have være, at overveje at skifte til Lån & Spar Bank
(som jeg selv gjorde i november). Ikke nok med at deres netbank (en lille
applikation man downloader) fungerer på MacOS - fungerer super :))) (godt
nok i classic mode....endnu), men de er faktisk meget billigere på alle
områder i forhold til Den Danske Bank (og andre banker generelt). :)

På den måde slipper man for at køre langsommere pga. VPC, men man slipper
også uden om Explorer, Netscape, Opera etc.

Venligst,
Mette

Fra : MacMan

Dato : 13-01-02 01:45

I brevet "B8668CE5.817%avalola@image.dk" skrev Mette Hvam (avalola@image.dk)
den 13/01/02 1:01:

> [...]
>
> På den måde slipper man for at køre langsommere pga. VPC, men man slipper
> også uden om Explorer, Netscape, Opera etc.

Jyske Bank er nu stadig den bedste bank mht. netbank. Alle de fuldstændig
latterlige løsninger med at hente programmer, kræve Windows, bruge disketter
og jeg ved ikke hvad, det er ganske enkelt ikke godt nok. Jeg vil kunne
bruge min bank hvor som helst, og det kan man med Jyske Netbank. Uanset om
jeg er hjemme, på biblioteket, på universitet - eller i udlandet.
Dem der stadig sidder med Danske Netcrap eller andet, bør slå et smut
omkring http://www.jyskenetbank.dk - men det er vist snart ved at være slået
fast i denne gruppe

- Morten