Den grimmeste mand i byen?
Fra : Per Værum Mikkelsen

Dato : 13-01-02 00:42

Jeg mangler teksten til Dissings "Den grimmeste mand i byen". Hvor kan jeg
finde den?
m.v.h. Per

Fra : Elmer Music

Dato : 13-01-02 12:53

"Per Værum Mikkelsen" <prikke@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler teksten til Dissings "Den grimmeste mand i byen". Hvor kan jeg
> finde den?
> m.v.h. Per

For 117. gang- brug www.google.com !!!
Jeg fandt den for nogen tid siden på under 5 minutter!

-Elmer

Fra : Per Værum Mikkelsen

Dato : 14-01-02 19:31

Det kan godt være, at jeg ikke er hulens klog, men jeg fandt intet på
"google", selv om jeg var samtlige poster på samtlige 4 sider igennem (jeg
havde søgt på "Den grimmeste mand i byen").

m.v.h. Per

Elmer Music <elmer.fjot@x-bytes.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1rsq8$1572$1@news.cybercity.dk...

Fra : Elmer Music

Dato : 14-01-02 21:59

> [...]
> "google", selv om jeg var samtlige poster på samtlige 4 sider igennem (jeg
> havde søgt på "Den grimmeste mand i byen").

Okay-okay... Siden jeg tænker på er blevet lukke - dvs. linket fungere ikke
mere... Sorry.

-Elmer

Fra : Troels

Dato : 14-01-02 22:21

> Det kan godt være, at jeg ikke er hulens klog, men jeg fandt intet på
> "google", selv om jeg var samtlige poster på samtlige 4 sider igennem (jeg
> havde søgt på "Den grimmeste mand i byen").

Her
http://www.google.com/search?q=cache:BZpDezKFNNsC:home.worldonline.dk/~alxj/
sange2/den_grimmeste_mand_i_byen.htm+%22den+grimmeste+mand+i+byen%22&hl=da

hvis du en anden gang oplever at du ikke kan komme ind på en side fordi den
er blevet lukket, så tryk på "cached"

/Troels

http://home.musling.dk/~lundlaursen/dureforsog/
-Düreforsög-bootleg-bytte-bytte??? Send mig en mail tllund@hotmail.com

Fra : Elmer Music

Dato : 15-01-02 19:34

"Troels" <tllund[blah_blah]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> hvis du en anden gang oplever at du ikke kan komme ind på en side fordi

Fedt! det havde jeg ikke lagt mærke til

-Elmer
-

Fra : Troels

Dato : 14-01-02 22:23

> Det kan godt være, at jeg ikke er hulens klog, men jeg fandt intet på
> "google", selv om jeg var samtlige poster på samtlige 4 sider igennem (jeg
> havde søgt på "Den grimmeste mand i byen").

Nå ja!! jeg kan vel lige så godt poste den så den ikke går hen og
forsvinde....

Den grimmeste mand i byen
(Poul Dissing fra "Jeg er en tosset spillemand" Musik: Shel Silverstein
tekst: Thøger Olesen)
Flotte fyre får altid fat i damer
G7 D
Smarte fyre får osse altid fat i damer
H7
men når damerne ser mig så sir de "Nej fanden ta mig
E7 A
han er den grimmeste mand i byen"

Jeg kører gennem byen i min Jaguar
G7
bruger 100-krone-sedler, når jeg tænder min cigar
D D Db C H7
men hva' fa'en hjælper det og alt hvad jeg har
E7 A7 D
når jeg' den grimmeste mand i byen

De fandt mig på en trappe med en seddel på maven
"Han er virkelig grim , han er ikke bare gnaven.
Pas godt på ham fra vuggen og til graven
E7 A A7
og hvis De synes han er for slem, slå hovedet ned i maven!"

Pigerne gir mig hverken kys eller kæl
de vil godt ha mine penge, men ikke mig selv
Jeg er fæl, men der bor dog den dejligste sjæl
i den grimmeste mand i byen

Jeg er så grim at når jeg vil ud og gå
så siger politiet at jeg ikke må
for alle glor så trafikken går i stå
og jeg forskrækker de små

solo

Ja jeg ser kun i spejlet når lyset er slukket
Folk går og tror det er en maske jeg har hugget
Man kan ikke se det på mig, men lad mig gi' Dem et vink:
Jeg er så helvedes flink!

Jeg har prøvet med langt hår, jeg har osse ladet mig plysse
men damerne lader til at tro at jeg er bøsse.
De vil måske det frække men de vil sgu ikke kysse
E7 A7 D Db C H7
den grimmeste mand i byen

addrrr
E7 A7 D Db C H7