Hvad hedder.......
Fra : zcully

Dato : 12-01-02 23:53

Jeg kom bare lige i tanke om da jeg så en video på MTV med Missy Elliot!!!
Hvad hedder hun egentlig rigtigt??

Jeg var inde på allmusic, men der står ikke noget om det!!

/Zcully

Fra : Jens Laursen

Dato : 13-01-02 00:40

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kom bare lige i tanke om da jeg så en video på MTV med Missy Elliot!!!
> Hvad hedder hun egentlig rigtigt??
>
> Jeg var inde på allmusic, men der står ikke noget om det!!
>
> /Zcully

øverste linie på AMG:
AKA born: Melissa Elliott

/Jens

Fra : zcully

Dato : 13-01-02 01:03

Ok tak skal du have

Fra : ms

Dato : 13-01-02 13:32

- og så lige lidt opdragelse: Hvad var der egentlig til hinder for at skrive
hele spørgsmålet i emnet, så folk der ikke ved noget om Missy Elliot, ikke
behøver at åbne posten.
Mvh
Mogens

Fra : HALLUM

Dato : 13-01-02 14:05

"ms" <m@skov.as> skrev i en meddelelse
> [...]
skrive
> hele spørgsmålet i emnet, så folk der ikke ved noget om Missy Elliot, ikke

Argh... sådanne regler for hvad der skal stå i ement / overskriften er da
vist en dum idé... skal der virkeligt være regler for alt herinde ? Sådan er
opfattelsen jo efterhånden ;-(

Man ville iøvrigt kunne få noget af nogle lange emner / overskrifter,
hvilket ville være enormt irriterende !

Det er vel heller ikke anbefalet under de generelle netikette osv. for
nyhedsgrupperne ?

PS) Hvis det genere dig at du skal "åbne" / "læse" hele indlægget, kan du jo
bare ophæve dit abb. af gruppen - enten lever man med det - eller også gør
man ikke *S*

Nej - lad os nu bruge nyhedsgrupperne som almindelige mennesker og ikke som
perfekte robotter - for der er vel plads til alle, og det fungere vel fint
nok ? TAK !

mvh.
Hallum

Fra : nikolaj borg

Dato : 13-01-02 14:25

"HALLUM" <ph@hallums.dk> wrote in message
> "ms" <m@skov.as> skrev i en meddelelse
> skrive

God ide. Det vil gøre det hele lidt hyggeligere herinde.

> [...]
> vist en dum idé... skal der virkeligt være regler for alt herinde ? Sådan

Jeg læser det nu ikke som en regel, men som en henstilling. Det er jo til
alle parters bedste. Prøv f.eks. at sammenligne trådene "Jeg søger" (9/1
01:50) med "Sjældne Dizzy Mizz Lizzy-ting søges..!" (9/1 14:45). Det kan
godt være, at der er flere, som læser tråd nr. 1 end tråd nr. 2, men 2'eren
får nok bedre fat i "målgruppen". Iøvrigt lidt sørgeligt for vedkommende, at
han ikke fik nogen svar :(

> Man ville iøvrigt kunne få noget af nogle lange emner / overskrifter,
> hvilket ville være enormt irriterende !

Tråd 2 har IMØ en tilpas længde. Du kan give et meget godt overblik over
emnet med 5-6 ord.

> Det er vel heller ikke anbefalet under de generelle netikette osv. for
> nyhedsgrupperne ?

Jeg kan ikke lige umiddelbart finde noget, men det sker, at der henvises til
det i FAQ's og fundatser i grupper med megen trafik og bredt område.

> [...]
som
> perfekte robotter - for der er vel plads til alle, og det fungere vel fint

Alting kan fungere bedre. Mogens har ikke på noget tidspunkt tvunget dig til
noget som helst, men er kommet med en høflig opfordring.

/Nikolaj

Fra : HALLUM

Dato : 13-01-02 15:08

> [...]
> 2'eren får nok bedre fat i "målgruppen". Iøvrigt lidt sørgeligt for
> vedkommende, at han ikke fik nogen svar :(

Mogens skrev ; "så lige lidt opdragelse" - det er da ikke en henstilling -
en henstilling er ok - men opdragelse frabedes *S*

> Tråd 2 har IMØ en tilpas længde. Du kan give et meget godt overblik over
> emnet med 5-6 ord.

Naturligvis - og det gør det fleste også !

> Alting kan fungere bedre. Mogens har ikke på noget tidspunkt tvunget dig
> til noget som helst, men er kommet med en høflig opfordring.

Naturligvis kan alting gøres bedre - men det køre vel godt nok i forvejen ?
Og selvfølgelig er en høflig opfordring ok - bare ikke opdragelse tak !

Nyhedsgrupperne fremstår idag for mange mennesker som et område man ikke tør
bevæge sig ind i, på grund af, at laver man en tastefejl, citere forkert,
kommer til at poste i forkert gruppe osv. - ja, så falder der straks brænde
ned - man bliver nogen gange svinet til af såkaldte eksperter i grupperne -
og det er dybt dybt kedeligt for nyhedsgrupperne.
Derfor må der altså være plads til alle - og man behøver ikke at kommentere
alt hvad man ser ! Lad os gøre nyhedsgrupperne indbydende og ikke afstødende
på folk !

mvh.
Hallum

Fra : ms

Dato : 13-01-02 17:50

Ja, ja - undskyld! Jeg glemte selvfølgelig alle smiley'erne og glimt i øjet
og alt det der. Men det VAR bare ment som en høflig opfordring (jeg huskede
dog Mvh. til at gøre overskriften mere sigende i stedet for "Hjælp",
"Efterlysning", "Hvem ved" o.s.v. Og jeg mener godt det kan gøres uden at
det behøver at udarte til en stiløvelse i skriftlig dansk. Men hvis man
føler det som et indgreb i sin personlige frihed skal man selvfølgelig lade
være.
Ærbødigst
Mogens

Fra : HALLUM

Dato : 20-01-02 14:48

> [...]
> det behøver at udarte til en stiløvelse i skriftlig dansk. Men hvis man
> føler det som et indgreb i sin personlige frihed skal man selvfølgelig

Hvorfor skrev du egentlig ikke direkte til personen istedet ?
Du ved - et kammerateligt hint !

Det havde da været bedre, end at man får indtryk af, at alt skal være
perfekt i nyhedsgrupperne - vi kan vel alle være her.......

OK - du havde glemt smiley´erne og glimt i øjet ... det er nok en god
idé at huske dem i fremtiden - så man kan forstå præcis hvad du mener *S*

Venligst
Hallum