Hvilke drivere til Asus 7100 T Geforce 2MX~
Fra : StartLinket.dk

Dato : 12-01-02 23:49

Hej.
Jeg har et Asus AGP-V.7100 /T. Geforce 2MX grafikkort med 32 mb sd-ram.
Jeg har haft mange problemer med de drivere som jeg har downloadet fra
nvidia.com, men hverken standard driverne i Windows XP Pro. eller dem som
kom med grafikkortet for ca. 14 måneder siden da jeg fik kortet.

Grunden til at jeg så gerne vil have de nye drivere er at jeg har oplevet
med et lille teste program at computeren bliver MEGET bedre efter hvad det
program siger så snart at jeg har installeret de nyeste drivere. Det kan jeg
se at mange andre også har bemærket...

Derfor vil jeg gerne have downloadet Asus driverne, men hvilke er til mit
kort og styresystem?

--
M.v.h Morten Jørgensen
Bannerbytte, topliste & portal:

Fra : Sven Ronnow

Dato : 13-01-02 12:32

På ASUS tyske hjemmeside - før den blev lavet om - har jeg henter 21.81 til
V7100.
Jeg kan sende dem til dig, hvis du vil have det.
Mvh
Sven

Fra : StartLinket.dk

Dato : 13-01-02 13:02

"Sven Ronnow" <ronnow@adslhome.dk> wrote in message
> På ASUS tyske hjemmeside - før den blev lavet om - har jeg henter 21.81
til
> V7100.
> Jeg kan sende dem til dig, hvis du vil have det.

Problemet er jo at der findes flere 7100 versioner.
Hvordan kan jeg vide hvilen en at jeg skal downloade?...

Fra : Günther Pedersen

Dato : 13-01-02 13:05

"Sven Ronnow" <ronnow@adslhome.dk> skrev i en meddelelse news:3c41701f$0$89062$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> V7100.
> Jeg kan sende dem til dig, hvis du vil have det.

Den findes sådan set stadigvæk, ASUS har bare lavet om på adgangen til deres FTP servere.
Du kan finde "alt" til dit kort her: ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/

Held og lykke med søgningen

Venlig hilsen
Günther

Fra : StartLinket.dk

Dato : 13-01-02 14:26

"Günther Pedersen" wrote in message
> Den findes sådan set stadigvæk, ASUS har bare lavet om på adgangen til
deres FTP servere.
> Du kan finde "alt" til dit kort her:
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA

Jeg vil bare gerne vide hvilken at jeg skal vælge at downloade fra deres
download side på den engelske version...

Fra : Günther Pedersen

Dato : 13-01-02 18:21

"StartLinket.dk" <tbd@mailme.dk> skrev i en meddelelse news:3c418ace$0$5483$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg vil bare gerne vide hvilken at jeg skal vælge at downloade fra deres
> download side på den engelske version...

Jeg ville vælge denne her: ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/V7x00/2181aw2p.zip

Denne skulle du både til WIN2000 og XP
Alle driverne er "engelske" selvom det er en tysk side.

Med venlig hilsen
Günther

Fra : StartLinket.dk

Dato : 13-01-02 19:08

"Günther Pedersen" <gyntherspam@post2.tele.dk> wrote in message
> Jeg ville vælge denne her:
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/V7x00/2181aw2p.zip

> Denne skulle du både til WIN2000 og XP
> Alle driverne er "engelske" selvom det er en tysk side.

Du har stadig ikke forstået hvad jeg mener.
Her: http://www.asus.com.tw/download/multimedia/vga-enthu.htm
Hvilken én skal jeg så vælge? (kom ikke med et link men fortæl mig under
hvilket slags kort at jeg skal vælge at downloade driveren)

Fra : Sven Ronnow

Dato : 13-01-02 20:58

Nu må du tage dig sammen Morten.
Gå ind på det ftp link, som Günther har sendt, og så V7100 etc.