Adriaterhavskysten/N. Italien
Fra : Lars

Dato : 12-01-02 23:13

Hvem har et godt forlag her..
Vi er en fam. med børn der tænker på at køre der ned til sommer..

skal helst være i nærheden af by og strand.

Skal være med mobilhomes..

Hvor langt er der derned??

mvh
Lars

Fra : Christian Damsgaard

Dato : 14-01-02 09:47

"Lars" <larsj24@worldonline.dk> wrote in message
> Hvem har et godt forlag her..
> Vi er en fam. med børn der tænker på at køre der ned til sommer..
>
> skal helst være i nærheden af by og strand.
>
> Skal være med mobilhomes..
>
> Hvor langt er der derned??

Union Lido er stedet. I hele min barndom (18 gange tror jeg) tog vi på
bilture til denne camping plads, som ligger på den østlige halvø om danner
lagunen omkring Venedig. Den er meget børne venlig, rigtig god strand, rent
vand (egne vandboringer og vandtårn), ingen kø ved vaskehuse, egen læge mv.
Oprindeligt blev den ejen/drevet af tyskere og det var først midt i firserne
at de indførte fik adgang til pladsen. Du kan vælge imellem følgende
muligheder mht. overnatning:

* Eget telt
* Egen campingvogn / Camplet
* Egen mobilhome
* Lejet Caravan (MEGET stor campingvogn der er blokket op)
* Bunkerlov
* Hotel

Hvis du ikke vælger telt/campingvogn/mobilhome skal man bestile i god tid.

Se mere her: http://www.unionlido.com/portale.asp

/Christian Damsgaard

Fra : henole

Dato : 25-02-02 22:57