Slideshow i Final cut pro?
Fra : Ronty

Dato : 12-01-02 22:53

Hej... Kan man i Final cut pro/ iMovie lave et slideshow med ca. 600
billeder til noget der ligner det slideshow man kan lave i iPhoto? Jeg skal
have lavet et slideshow med feriebillederne samt tilføje nogle lyde/musik og
spytte det ud på et bånd...

Ronty

Fra : Henrik Nedergaard

Dato : 12-01-02 23:37

On 12/01/02 22:53, in article B8666EE0.23A2%ronty@samfundsnasser.dk, "Ronty"
<ronty@samfundsnasser.dk> wrote:

> [...]
> have lavet et slideshow med feriebillederne samt tilføje nogle lyde/musik og

Du kan godt gøre dette i FCP, først skal du finde ud af hvor lang der skal
være i mellem hvert billede, dette stiller du i preferences "STILL/ Freeze
her efter importere du din folder med dine billeder, du kan nu trække din
folder ned i din timeline etc. Importer den lyd du vil have, redigere i det
som du ny har lyst, husk du får en del renderingstid hvis du køre på lidt
ældre mac, du skal huske at sætte dine pref til hvilket format og codec du
vil export i.

Håber at dette kan hjælpe dig på vej..

PS: Jeg har ikke selv prøvet iPhoto endnu

ACSE

Fra : Ronty

Dato : 12-01-02 23:41

Det fede ved iPhotos slideshow er at den har en open gl fade ting der ser
godt ud... Og det er den jeg meget gerne vil lave...