INTERNETTSPILL!!! ER DET LOV I DK??????
Fra : Frode Berg

Dato : 12-01-02 22:28

Hallo!!!

Jeg har et spørsmål til det danske folk.

Jeg har fortalt om et MLM-selskap inne på dk.penge.investering

Dette MLM-selskap, IKKE PYRAMIDE, har spill for moro og gambling som
vare/tjeneste.

Mitt spørsmål er enkelt:

Har ikke dansker lov til å sitte hjemme i sin egen stue å spille f.eks
på Centrebet (et australsk firma som driver med oddsen). All spill foregår
på internett.

JA eller NEI.

Mvh Frode Berg

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-01-02 23:47

Frode Berg wrote:

> Har ikke dansker lov til å sitte hjemme i sin egen stue å spille f.eks
> på Centrebet (et australsk firma som driver med oddsen). All spill foregår
> på internett.
>
> JA eller NEI.

Du må nok fortælle eksperterne lidt mere om konceptet. Så vidt jeg har
forstået, vil du sælge medlemsskaber til et spilsite direkte til
danskere ved hjælp af en pyramidekonstruktion. Spørgsmålene må derfor være:

Er det lovligt for danskere at spille på et internetsite, hvor serveren
er placeret i et andet land?
Er det lovligt at sælge medlemsskaber til den slags i Danmark?
Kan det blive betragtet som ulovligt pyramidespil?

For at få besvaret det sidste spørgsmål må du nok fortælle eksperterne
lidt om, hvordan salgsorganisationen er opbygget og hvad køberne får for
pengene.

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Frode Berg

Dato : 13-01-02 03:20

"Kim Ludvigsen" <Ludvig@mail.dk> wrote in message

> [...]
>
> For at få besvaret det sidste spørgsmål må du nok fortælle eksperterne
> lidt om, hvordan salgsorganisationen er opbygget og hvad køberne får for

Hallo, Kim...

Hyggelig at du er med meg... Jeg, som du ser, har fulgt ditt råd og gått hit.
Ser jo at du ikke var fornøyd med mitt spørsmål. Jeg skal legge ut
bedre spørsmål i morgen.

Men først kan jeg jo spørre deg.

Siden du også er inne på denne siden, så kunne jeg kanskje få lov til å maile
deg hele konseptskrivet? Det er på 32 sider. Da kan du jo med egne øyne se hva
dette gjelder og hjelpe meg å finne ut om mitt konsept er lovlig og det er
godt.

Mvh Frode Berg

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-01-02 10:04

Frode Berg wrote:

> [...]
> dette gjelder og hjelpe meg å finne ut om mitt konsept er lovlig og det er

Jeg er ikke jurist, men jeg er sikker på, at du nok skal få svar fra
andre her i gruppen. Hvis der i konceptbeskrivelsen findes andre
oplysninger, der er nødvendige for at få en juridisk vurdering, bør du
nok sende en kort(!) beskrivelse her til gruppen.

Selv hvis konceptet skulle være lovligt, hvilket jeg tvivler stærkt på,
kunne jeg aldrig selv finde på at investere i den slags. Og eftersom jeg
ikke spiller om penge, er jeg heller ikke tiltrukket af den del. Bortset
fra det, skulle du måske spørge dig selv, hvorfor folk skulle betale for
at få adgang til et spilsite, når der findes masser af spilsites, der i
stedet betaler for at få nye spillere ind i stalden.

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Frode Berg

Dato : 13-01-02 11:13

> [...]
> at få adgang til et spilsite, når der findes masser af spilsites, der i
> stedet betaler for at få nye spillere ind i stalden.

Enkelt...

Denne siten har samlet alt på en side....og til sammenligning med alle andre
spillsteder kan du tjene på markedsføre spillstedet videre. De betaler godt
til de som markedsfører firmaet godt.
Jeg driver det som MLM, personlig henvendelse, jeg sender aldri ut navn
eller linker før de jeg snakker med selv ber om det.

F.

Fra : Kim

Dato : 13-01-02 12:11

On Sat, 12 Jan 2002 21:28:01 +0000 (UTC), "Frode Berg" <frodekberg@c2i.net>
wrote:

>Har ikke dansker lov til å sitte hjemme i sin egen stue å spille f.eks
>på Centrebet (et australsk firma som driver med oddsen). All spill foregår
>på internett.

Jo, vi må spille ligeså tosset vi vil overalt i verden, bare vi husker at opgive
gevinsterne til skattefar. Derimod må der ikke reklameres for spil i danske
medier. Eneste undtagelse fra dette forbud har Dansk Tipstjeneste som har
monopol på spil udbudt i Danmark. Dit nævnte indlæg kan muligvis ses som et brud
på dette forbud (uden at jeg dog kan være konkret da jeg ikke har set det).

Mvh, Kim

Fra : Frode Berg

Dato : 13-01-02 17:09

"Kim" <kim.kolmorgen@image.dk> wrote in message

> [...]
> på dette forbud (uden at jeg dog kan være konkret da jeg ikke har set det).

Hei, Kim

Jeg opplyste dem som leser dk.penge.investering om et spennende MLM-selskap
som satser stort på å bli Verdens beste spill og gamblingsted på nett.
Ikke har jeg nevt på navn på selskapet, ikke har jeg henvist til linker,
ingenting. Jeg har kun fortalt om konseptet. MLM fungere jo slikt at de som vil
vite mer må selv ta kontakt med meg for å vite mer. Og selvfølgelig oppfordrer
jeg alle til å oppgi det de tjener til skattefar. Hvordan ellers skal man få
investert det du tjener????

Mvh Frode

PS! Let me know dersom du vil vite mer om konseptet.