Soldier of fortune 2
Fra : Kristian Falk-Peters~

Dato : 12-01-02 21:49

Hvor mange andre end mig glæder sig utroligt meget til det spil ?

Fra : RE FrEaK

Dato : 12-01-02 22:45

Aaahhh, jeg gør, det bliver fedt at kunne plaffe nogle flere dele af folk

/Anders

Fra : Wizeguy

Dato : 14-01-02 01:40

"Kristian Falk-Petersen" <Falk-Petersen@adslhome.dk> wrote in message
> Hvor mange andre end mig glæder sig utroligt meget til det spil ?

Alle elskere af First Person shootere, men nok især dem der (ligesom jeg)
har investeret i Soundblaster Audigy lydkort. Soldier of Fortune 2 er nemlig
det første spil, som understøtter EAX Advanced HD (EAX 3.0) ´

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : J.B.L&B.F

Dato : 15-01-02 11:20

Hvornår udkommer det ??

Fra : Wizeguy

Dato : 15-01-02 23:38

"J.B.L&B.F" <dawebman@os.dk> wrote in message
> Hvornår udkommer det ??

Sidst jeg læste noget, var det planlagt til at udkomme siedst i februar.

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen