Hvad koster nummerplade med skrift ?
Fra : Lasse Madsen

Dato : 12-01-02 20:20

Hej

Hvad koster det at få en nummerplade med egen skrift på
er det helt vildt ligsom til bil hvor man snakker måske 8000 ?

m.v.h.
L. Madsen

Fra : Michael K.S.

Dato : 12-01-02 20:33

On Sat, 12 Jan 2002 20:20:24 +0100, "Lasse Madsen"
<Lasse.madsen@elektronik.dk> wrote:

>Hej
>
>Hvad koster det at få en nummerplade med egen skrift på
>er det helt vildt ligsom til bil hvor man snakker måske 8000 ?

For retten til ønskenummerplade betales ud over det normale beløb for
en nummerplade (ca. 550 kr er det vist nu) 6.200 kr....så det er en
dyr fornøjelse.

-M

Fra : Jesper FA

Dato : 13-01-02 01:47

Michael K.S. wrote:

> For retten til ønskenummerplade betales ud over det normale beløb for
> en nummerplade (ca. 550 kr er det vist nu) 6.200 kr....så det er en
> dyr fornøjelse.

Jeg synes det var mere fair med de $20 (for 1 år) jeg skulle give i USA.
Det var godt nok det samme som den årlige ejerafgift, men jeg overlevede.

--
Jesper
CBR600F4

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 14-01-02 10:33

Jesper FA <news@skydiver.dk> wrote in article
<3c40d90d$0$222$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> --
> Jesper
> CBR600F4
> RS125RRR

Halløj Jesper.

Hvordan går det egentlig med RSeren? Er den flyvende igen?

--
Mikke