Dual 800 maskine med ur-problemer i OS X
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 12-01-02 20:13

Hejsa,

Nogle af mine bekendte har købt sig en Dual 800 maskine, som virker helt
fint, bortset fra at den går tilbage til 1970 i OS X. Under OS 9 er der
ikke noget problem, så det kan da næsten ikke være batteriet.

Maskinen er en måned gammel.

Kender I det?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : thomas schreiber

Dato : 12-01-02 21:02

tjek om der sidder et lille stykke plastic mellem batteri og kontakten. jeg
havde samme problem, men det skyldes det lille stykke plastic.

Thomas Schreiber
-
http://www.stall.dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 12-01-02 21:06

thomas schreiber <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote:

> tjek om der sidder et lille stykke plastic mellem batteri og kontakten. jeg
> havde samme problem, men det skyldes det lille stykke plastic.

Det skal jeg sige til dem!

Det er bare underligt, hvis de ikke har problemet i OS 9.x.

--
Mvh.
René Frej Nielsen