Ja, jeg fik også lyst til at lave en lille~
Fra : Christian Muus

Dato : 12-01-02 19:24

Det er nok mest hen i rockgenren, da den er præget af min egen cd-samling

1. Walking bones, choose your own direction
2. Never made it as a wise man
3. Everyday is a new day, i'm thankful for every breath i take
4. All my packs are packed
5. Fragile, like a baby in your arms
6. Blue jean baby, LA lady
7. Today i am dirty, and i wan't to be pretty
8. I feel the hate rise up in me
9. Baby, you've been going so crazy
10. Sheets of empty canvas
11. Jeg prøver ikke at spille vigtig - jeg føler bare pligt ti'
12. Born with insight and a raised fist
13. Dear mother, can you hear me whining
14. I got my head checked, by a jumbo jet
15. You wake up late for school and you don't wanna go
16. Ain't found a way to kill me yet
17. December brings the silent night
18. Wear your grudge like a crown of negativity
19. Cut my life in to pieces, this is my....
20. Hook me up with new evolution

--
Christian Muus

Fra : rectum moses

Dato : 12-01-02 19:37

"Christian Muus" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det er nok mest hen i rockgenren, da den er præget af min egen cd-samling
>
> 1. Walking bones, choose your own direction
Jeg synes at have hørt den et eller andet sted, men kan ikke huske hvor.

> 2. Never made it as a wise man
Nickelback - "how you remind me"

> [...]
> 5. Fragile, like a baby in your arms
> 6. Blue jean baby, LA lady
> 7. Today i am dirty, and i wan't to be pretty
Slipknot - "wait and bleed" hvis jeg ikke tager meget fejl

Fra : sune vuorela

Dato : 12-01-02 19:46

On Sat, 12 Jan 2002 19:23:33 +0100, "Christian Muus"
<gergen@post.tele.dk> wrote:

>1. Walking bones, choose your own direction
kashmir - mom i love daddy in space

>4. All my packs are packed
leaving on a jetplane - john denver?

>14. I got my head checked, by a jumbo jet
blør - song tuu

>19. Cut my life in to pieces, this is my....

tim christensen

Fra : Martin Krat

Dato : 13-01-02 01:02

"sune vuorela" <nospam@vuorela.dk> skrev i en meddelelse

> kashmir - mom i love daddy in space

> leaving on a jetplane - john denver?

> blør - song tuu

> tim christensen
Nope, papa roach, Last resort

Fra : sune vuorela

Dato : 13-01-02 02:39

On Sun, 13 Jan 2002 01:02:23 +0100, "Martin Krat" <krat@pedal.dk>
wrote:

>Nope, papa roach, Last resort

Ja - du har ret
Det var falling to pieces jeg tænkte på...
--
Sune

Fra : Wertigo

Dato : 12-01-02 21:35

Christian Muus <gergen@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c407e00$0$5446$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Det er nok mest hen i rockgenren, da den er præget af min egen cd-samling
>
> 1. Walking bones, choose your own direction

Kashmir - Mom in love, Daddy in Space

> 2. Never made it as a wise man

Nickelback - How You Remind Me

> 3. Everyday is a new day, i'm thankful for every breath i take
> 4. All my packs are packed

John Denver - Leaving on a jet Plane

> 5. Fragile, like a baby in your arms

> 6. Blue jean baby, LA lady

Elton John - Tiny Dancer [skråler gerne med a la Almost Famous]

> 7. Today i am dirty, and i wan't to be pretty
> 8. I feel the hate rise up in me
> 9. Baby, you've been going so crazy

Travis - nummeret er Sing?

> 10. Sheets of empty canvas
> 11. Jeg prøver ikke at spille vigtig - jeg føler bare pligt ti'
> 12. Born with insight and a raised fist

Rage Against the Machine - Know Your Enemy

> 13. Dear mother, can you hear me whining
> 14. I got my head checked, by a jumbo jet

Blur - Song 2

> 15. You wake up late for school and you don't wanna go

Beastie Boys - Fight for your right to party

> 16. Ain't found a way to kill me yet
> 17. December brings the silent night

Sort Sol - Sangen er Rhinestone?

> 18. Wear your grudge like a crown of negativity
> 19. Cut my life in to pieces, this is my....

Hvis du havde fortsat sætningen ville den være rigtig nem :)
Papa Roach - Last Resort

> 20. Hook me up with new evolution

Igen en glimrende quiz med en passende sværhedsgrad. Fin blanding af
klassikere og nye numre, som jeg håber, jeg har gættet rigtigt. Resten af
numrene kan jeg ikke svare på.

MvH Mikkel

Fra : Søren Lægaard

Dato : 13-01-02 22:23

Okay - er par stykker jeg ikke har set gættet endnu:

Depeche Mode - Somebody

Alice In Chains - Rooster

Foo Fighters - Learn to Fly

Søren

Fra : Troels

Dato : 13-01-02 01:17

Fedt! så får jeg også lige chancen for at teste hvor go' jeg er

> 1. Walking bones, choose your own direction
Kashmir - Mom in love, daddy in space

> 3. Everyday is a new day, i'm thankful for every breath i take
vildt skud... hedder den noget i stil med Life is a highway

> 4. All my packs are packed
John Denver - Leaving on a jetplane

> 5. Fragile, like a baby in your arms
Nine inch nails - Fragile... eller har de kun lavet et album der hedder
det????

> 9. Baby, you've been going so crazy
Travis - Sing

> 11. Jeg prøver ikke at spille vigtig - jeg føler bare pligt ti'
MC Clemens ... noget fra den anden verden.... ahhh..... har den stående på
hylde... vil ikke kigge....hedder den "Den anden verden"?

> 12. Born with insight and a raised fist
Rage against the machine - Take the power back ???

> 13. Dear mother, can you hear me whining
Green Day - Welcome to paradise

> 14. I got my head checked, by a jumbo jet
Blur - Song 2

> 15. You wake up late for school and you don't wanna go
Beastie Boys - Fight for your right to party

> 17. December brings the silent night
Sort sol - Rhinestone

> 19. Cut my life in to pieces, this is my....
nogle af de nye heavygutter - Last resort

/Troels

Fra : Hurricane

Dato : 13-01-02 13:29

> 7. Today i am dirty, and i wan't to be pretty
Marilyn Manson - The Nobodies

Fra : Christian Muus

Dato : 15-01-02 00:04

"Christian Muus" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> 1. Walking bones, choose your own direction

Kashmir - Mom i love, daddy in space

> 2. Never made it as a wise man

Nickelback - This is how you remind me

> 3. Everyday is a new day, i'm thankful for every breath i take

P.O.D - Alive

> 4. All my packs are packed

John Denver - Leaving on a jetplane

> 5. Fragile, like a baby in your arms

Depeche Mode - A question of lust

> 6. Blue jean baby, LA lady

Elton J. - Tiny Dancer

> 7. Today i am dirty, and i wan't to be pretty

Marilyn Manson - The Nobodies

> 8. I feel the hate rise up in me

Slipknot - Wait and bleed

> 9. Baby, you've been going so crazy

Travis - Sing

> 10. Sheets of empty canvas

Pearl Jam - Black

> 11. Jeg prøver ikke at spille vigtig - jeg føler bare pligt ti'

Clemens - Den Anden Verden

> 12. Born with insight and a raised fist

Rage Against The Machine - Know you enemy

> [...]

Blur - Song 2

> 15. You wake up late for school and you don't wanna go

Beastie Boys - Fight for your right to party

Sort Sol - Rhinestone

> 18. Wear your grudge like a crown of negativity

Tool - The Grudge