Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Yde vs. Ebbesen sagen
Fra : Clark Kent

Dato : 12-01-02 19:02

Ja, jeg ved sgu ikke rigtig.........................Ebbesen skyder jo alt
hvad der bevæger sig med sit kamera.
Jeg ville sgu aldrig sige noget dårligt om det, hvis det ikke var fordi jeg
er umådelig træt af samme herres henvisninger til fundatser og rend mig i
r........., og hans ulidelige påståenhed i tekniske henseender.
Kan undre mig over at Ebbesen, hvis han lever af foto og grafik, kan få sig
selv til at sælge sine billeder til dumpingpriser, men det må han sgu selv
ligge og rode med.
Nå, nu bliver jeg jo nok også meldt.

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 12-01-02 19:53

"Clark Kent" <ullahof@orangenet.dk> wrote in message

> Nå, nu bliver jeg jo nok også meldt.

Gør dig nu ikke for store forhåbninger - det ville vel kræve at du først
blev lagt mærke til. Så vidt jeg ved er du i de fleste dff'ers killfilter.

Men må vi ikke se nogle af dine fotos og dertil hørende priser?

// Steffen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-01-02 20:16

Steffen Poulsen wrote:

> f.......cut.............. Så vidt jeg ved er du i de fleste dff'ers
> killfilter.

Hvis du ikke havde Re'et hans indlæg, så var jeg slet ikke blevet
bekendt med at "supermand" stadig poster i gruppen...:)))

Fra : Clark Kent

Dato : 12-01-02 22:35

Narrer

Fra : Claus Smith - Modell~

Dato : 13-01-02 10:03

"Clark Kent" <ullahof@orangenet.dk> skrev i en meddelelse
> Narrer

Wouw..stor dreng.....følte du dig ramt?

Claus

Fra : Clark Kent

Dato : 13-01-02 15:30

Du kan sgu selv være en stor dreng, båthoved!

Fra : Henrik

Dato : 13-01-02 15:45

Hæ-hæ, det er det rene børnehave det her ..... *G*

Henrik

Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 13-01-02 21:19

On Sun, 13 Jan 2002 14:44:43, "Henrik" <Henrik@mail.dk> wrote:

> Hæ-hæ, det er det rene børnehave det her ..... *G*

Vi kunne jo ændre gruppens navn til dk.fritid.boernehave.

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

Replace servername in address with subetha<dot>dk

Fra : ab

Dato : 15-01-02 14:08

> Ja, jeg ved sgu ikke rigtig.........................Ebbesen skyder jo alt

Jeg synes, at det er OK at alt fotograferes - det er bare utroligt, at han
gør det på en så uinspireret og kedelig måde. Det er jo en form for
affotografering, som man kan sætte et hvert barn med et kamera til at gøre
lige så godt.

ab

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 16-01-02 02:41

ab wrote:

> Jeg synes, at det er OK at alt fotograferes - det er bare utroligt,
> .....cut............

Og vi venter stadig på at se bare et enkelt billede fra dit kamera...!

Du er jo sammen med jl og "supermand" medlemer af klubben for
selvudnævnte smagsdommere, i har også det til fælles, at i ikke viser
jeres egne billeder frem...!

Det kan kun skyldes to ting, enten er i hunde ræde for at få igen på alt
gylle i har lukket ud over andres billeder, eller så kan i slet ikke
fotografere, men lur mig hvis det ikke skyldes det sidste - for bedømt
på jeres udgydelser i denne gruppe, så har i ikke det mindste begreb om
fotografering, og hvad der er gode og dårlige billeder...!

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 16-01-02 07:21

> [...]
> på jeres udgydelser i denne gruppe, så har i ikke det mindste begreb om
> fotografering, og hvad der er gode og dårlige billeder...!

hahahahaha
Du bliver da ved, men hvad fanden, vi har jo også kun det sjov som du laver.

Men du må nu lige vågne lidt op, jeg viser da tit nogle billeder, ja altså
ikke 200-400 pr uge, men engang i mellem hvis der er noget jeg vil referere
til eller hvis der er en anledning, som f.eks. en dag hvor jeg skrev om 16 /
24 bits farver i en Canon RAW fil.

Men her skal du se, her er et billede af Charlys ven, som også kunne blive
din ven: http://www.ronzak.com/charlys_ven.jpg

Her har du en af mine venner, han elsker også at fotografere:
http://www.ronzak.com/fotoven.jpg

Og endelig skal du da også have en blomst for dine altid velmente
kommentarer: http://www.ronzak.com/blomst1.jpg

Fra : ab

Dato : 16-01-02 14:01

Du mener åbenbart at "det bedste forsvar" er et angreb ? - Jeg mener det
kunne være noget mere konstruktivt, hvis du ville udtale dig om, hvorfor du
tager dine billeder som du gør (og et forsvar er ikke påkrævet).

At du om dine fotos f.eks. skriver: "der er ikke billeder som henvender sig
til dem som kun interesserer sig for fine art fotografi, det er udlukkende
dokumentarbilleder og snapshots" undrer mig. Skal det være en forklaring på,
at du ikke har haft den fornødne tid til at tage billederne / har været
ligeglad med resultatet - eller hvad ? - Eller mener du, at du på den ene
side har "billed-øje", men af og til kobler billedopfattelsen fra - f.eks.
når du har taget de nævnte dokumentarbilleder ?

ab

(Ordet "smagsdommer" troede jeg at Anders "Fjog" havde patent på).