Vedtægter efterlyses
Fra : Claus Sørensen

Dato : 12-01-02 18:43

Hej NG

Jeg ved ikke om dette forum er det rette, men jeg prøver *S*

Jeg søger et sæt vedtægter, som skal bruges i en sportsforening.
Findes der et sted på nettet hvor jeg evt. kan finde en "skabelon" til
vedtægter eller har du et sæt vedtægter som evt. kan bruges som "skabelon" ?

På forhånd tak

Claus

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 12-01-02 18:54

"Claus Sørensen" <brille@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Findes der et sted på nettet hvor jeg evt. kan finde en "skabelon" til
> vedtægter eller har du et sæt vedtægter som evt. kan bruges som "skabelon"
?

Der findes sikkert mange sportsforeninger der har deres vedtægter online, så
det er da værd at tjekke

Fra : Erik G Christensen

Dato : 12-01-02 19:25

"Claus Sørensen" wrote:

> Jeg søger et sæt vedtægter, som skal bruges i en sportsforening.
> Findes der et sted på nettet hvor jeg evt. kan finde en "skabelon" til
> vedtægter eller har du et sæt vedtægter som evt. kan bruges som "skabelon" ?

Jeg mener at DGI har et sæt udmærkede standard vedtægter.

Men vil i søge tilskud, bør i også snakke med kommunen, da
de skal godkende dem, før der kan bevilges tilskud.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : \"Poul Erik Rise /SI~

Dato : 14-01-02 12:37

egc@post1.tele.dk writes:
>Men vil i søge tilskud, bør i også snakke med kommunen, da
>de skal godkende dem, før der kan bevilges tilskud.

Nogen kommuner har endda standardvedtægter til idrætsforeninger. Esbjerg
kommune har i hvert fald.

Hilsen
Poul Erik