Medicin på rejsen/Rejsebøger
Fra : Peter

Dato : 12-01-02 16:31

Jeg står for at skulle på en charterrejse til Tunesien. Jeg skal have noget
antidepressiv medicin med. Er der nogen, der har erfaringer med, hvorvidt
dette kan være et problem? Jeg kan jo ikke få "pillepasset", da det kun
gælder i Schengenlandene.

Hvilke rejsebøger er gode til Tunesien. De må godt være på engelsk.

Mvh

Peter

Fra : Rejsebeskrivelser.dk

Dato : 13-01-02 11:56

*** KONKURRENCE ***
Ligenu har du mulighed for at vinde entrebilletter til Ferie 2002 i Bella
Center
Kik forbi www.Rejsebeskrivelser.dk og deltag i konkurrencen.

Hej Peter.

Prøv at kikke forbi Travel Doctor Online :
http://www.rejsebeskrivelser.dk/cgi-bin/jump.cgi?ID=1690 - mon ikke du kan
finde dit svar der !

Kim Larsen

---

Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 13-01-02 15:14

Når du rejser i udlandet er den bedste gide Lonely Planet. Jeg har brugt den
med stor held i det meste af verden.
Så køb Lonely Planet over Tunesien.
Mvh.
Kurt