Excel spørgsmål
Fra : Nicolai Brandt

Dato : 12-01-02 16:41

Hej

Måske det ikke er det helt rigtige sted men...

Kan man i Excel (til mac) skrive tal som fx 2 i anden (altså hvor det
sidste tal er løftet lidt i forhold til det første)?

Måske blot et hint til hvilken funktion man skal bruge

--
Mvh Nicolai Brandt

Fra : Martin Edlich

Dato : 12-01-02 17:32

In article <1f5wovx.1uva59z10roijyN%nicstone@mac.com>,
nicstone@mac.com (Nicolai Brandt) wrote:

> Måske blot et hint til hvilken funktion man skal bruge

POWER(dit_tal;2)

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 12-01-02 19:18

> POWER(dit_tal;2)

Ja, det var lige den jeg ledte efter

Takker og bukker...

--
Mvh Nicolai Brandt

Fra : Magnus Rohde

Dato : 12-01-02 18:52

Nicolai Brandt <nicstone@mac.com> wrote:

> Hej
>
> Måske det ikke er det helt rigtige sted men...
>
> Kan man i Excel (til mac) skrive tal som fx 2 i anden (altså hvor det
> sidste tal er løftet lidt i forhold til det første)?

Ikke såvidt jeg kan se. Man kan vist ikke have tekst med forskellig
formattering (fed, kursiv osv) i den samme celle. Ellers kig på
"Cells..." under menuen format.

Jeg går forresten udfra at det ikke er funktionen på er ude efter, for
så er det 2^2

Magnus

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 12-01-02 19:24

Magnus Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> "Cells..." under menuen format.
>
> Jeg går forresten udfra at det ikke er funktionen på er ude efter, for

Ja, det er jo' faktisk det samme... Jeg ledte først efter equition
editor som jo' kan skrive funktionerne (ligningerne), men jeg kunne ikke
få den til at beregne... Så var det såmænd blot hvordan man får den til
det...

--
Mvh Nicolai Brandt