Motor nr./navn
Fra : Jørgen

Dato : 12-01-02 16:12

Hej

Jeg har en Yamaha Neos YN50R. 97 model.

Hvad hedder motoren, det eneste jeg kan se,
er et nummer OIL 110 cm,3 er det motors nummer ?

på forhånd tak
hilsen
Jørgen
j.bodholdt@tdcadsl.dk

Fra : Lars Andersen

Dato : 12-01-02 16:21

Jeg ved ikke lige hvor motornummeret sidder, måske lige ved støddæmperen
(det er lidt utydeligt, idet det er tal der er banket ind i aluminiumet). og
de 110cm^3 er den oliemængde der skal være på motoren, så nej det er ikke
motornummeret, men blot oliemængden.

mvh Lars

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 12-01-02 16:37

sidder det ikke på en plade bag baghjulet ?

Fra : Jørgen

Dato : 12-01-02 18:22

Tak for hjælpen

men det er svært at se hele nummer.

hilsen Jørgen

Fra : RpR

Dato : 12-01-02 20:53

> Tak for hjælpen
>
> men det er svært at se hele nummer.

Hvad vil du også med motornummer? Det er ikke påkrævet til registering, og
meget praktisk hvis det nu skulle ske at motoren skal skiftes senere hen
(brosten på vejen der rammer blokken ved lidt fart er faktisk nok til at
blokken flækker, ikke rart, har en kammerat med en Hot 50 prøvet)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com