WarpUpdate cd fra til Warp 3, og Connct ~
Fra : Bent Nielsen

Dato : 12-01-02 14:41

He

Jeg har nu i lang tid rodet med de forskellige opdate som man kan finde
til OS2 Warp3&4.

Da der ikke rigtigt nogen steder findes en færdig liste på hvad man kan
få og ikke. så besluttde jeg at prøve den senneste warpup cd købt hjem
fra: http://www.prismdataworks.com/warpup/
Den updatere på engelsk, men hvis man kan leve med engelsk opdate, så
har den alle de forskellige opdate der er frie med til peer tcp
basesystem og NS 4.61 java fra november 2001 m.m

Jeg har prøvet at install over en Warp3 Connect med fix 40 DK. Det kan
den godt.
Så den vil sikker gør det noget lettere at lave opdate.

BentN

ICQ 101049876

Fra : Lars Lund

Dato : 12-01-02 22:22

Ligger alle update's etc. blot på disken?

Eller er der lavet en form for installationsskal?

mvh.
lars

Fra : Bent Nielsen

Dato : 12-01-02 18:24

Der er laver et install som klare det for dig.

Vælg og install