Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
"I restordre hos Canon i Japan"...
Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 12-01-02 13:41

Er der andre her i NG der har bestilt Canon-grej hos fotohandleren og fået
at vide at det er i restordre hos Canon i Japan?
Pt har jeg nu ventet i ca. to en halv måned på en remote og et
flashkabel.....

Mvh Mads

Fra : Langgaard

Dato : 13-01-02 12:12

Hej

Det har tidligere været sådan at man hos Japan Photo ikke kunne forvente at
få sit Nikongrej uden en umådelig lang ventetid, da de ikke handlede med den
danske importør.
Men du nævnte at det var hos fotohandleren, så det er nok ikke hos Japan
Photo´s konsumkameradiscountbutik du handler !

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-
"Mads Thorning Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:a1pb1o$2mpr$2@news.cybercity.dk...

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 13-01-02 17:37

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men du nævnte at det var hos fotohandleren, så det er nok ikke hos Japan
> Photo´s konsumkameradiscountbutik du handler !

Oh nej!! Thorsøe på Finnsensvej eller ved Vesterport i København. Holder mig
til gengæld ( i hvert fald når det gælder fremkaldelse af film ) fra en
anden filial i området omkring Søborg (se evt. tråden "Fnuller og
fingeraftryk på negativer")

mvh Mads

Fra : Pia

Dato : 13-01-02 14:25

Jeg holder lidt øje med prisen på G2 og har bemærket at den i øjeblikket er
i restordre hos importøren...

:Pia

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 13-01-02 17:10

"Pia" <x@x.com> skrev i en meddelelse news:a1s1kh$9ab$1@sunsite.dk...
> Jeg holder lidt øje med prisen på G2 og har bemærket at den i øjeblikket
er
> i restordre hos importøren...

Jeg har været forbi lidt forskellige butikker for at forhøre mig, og de
melder alle om at de har én eller flere bestillinger i restordre. Importøren
har det også i restordre - hos fabrikken

Mvh Mads