Stofanet log on
Fra : otn

Dato : 12-01-02 17:37

Halløjsa,
Efter opgradering af kabelnettet hér i byen - og nyt modem - kan jeg kun
logge på/af vha. stofas webside. Er der nogen der har et lille script
der kan åbne explorer - logge på/af og lukke explorer igen?

MVH

otn

Fra : Thomas Yde Fotografi

Dato : 12-01-02 13:02

d. 12/01/02 17:36 skrev otn på otn@stofanet.dk i artiklen
1f5war9.1euct4b1eb4692N%otn@stofanet.dk:

> [...]
> logge på/af vha. stofas webside. Er der nogen der har et lille script
> der kan åbne explorer - logge på/af og lukke explorer igen?

Og imens vi er igang. Kan man ikke forlænge "log på" tiden. Stofa lukker af
efter ca. 15-20 uden aktivitet ??

Her til morgen kom der brev om Stofa hæver deres priser fra 200 til 300,-
kr. pr. mdr. Øv !

venligst...
Thomas Yde

Fra : svs

Dato : 12-01-02 14:05

Thomas Yde Fotografi <fotograf@thomasyde.dk> wrote:

> d. 12/01/02 17:36 skrev otn på otn@stofanet.dk i artiklen
> 1f5war9.1euct4b1eb4692N%otn@stofanet.dk:

> Og imens vi er igang. Kan man ikke forlænge "log på" tiden. Stofa lukker af
> efter ca. 15-20 uden aktivitet ??
Det kan du selv sætte på www.stofanet.dk - ændre idle time til 7200
sekunder, så har du to timer inden du bliver logget af.
> Her til morgen kom der brev om Stofa hæver deres priser fra 200 til 300,-
> kr. pr. mdr. Øv !

Ja jeg fik det også - det er noget p.., jeg har svært ved at se hvordan
man kan tabe penge på nogle kabler der allerede var der i forvejen...

> venligst...
> Thomas Yde

Søren

Fra : Thøger Terp

Dato : 12-01-02 14:11

Thomas Yde Fotografi <fotograf@thomasyde.dk> wrote:

> Her til morgen kom der brev om Stofa hæver deres priser fra 200 til 300,-
> kr. pr. mdr. Øv !

Ja det er noget hø, men er der nogle alternativer overhovedet,
pris/hastighedsmæssigt?

Jeg er godt trætte af stofanet må jeg sige. Først putter de gebyr på at
betale regningen udenom PBS, og så et par måneder efter (når de har fået
en masse folk sat på PBS) hæver de prisen med 33% pr kvartal!

/Thøger

Fra : thomas schreiber

Dato : 12-01-02 15:59

Adsl starter fra kr. 295,- pr måned FLATRATE vel og mærke! Der er så "kun"
256Kb/s i downstream, men det er ok syntes jeg.

Thomas Schreiber
-
http://www.stall.dk

Fra : Martin Bech

Dato : 12-01-02 23:36

In article <1f5war9.1euct4b1eb4692N%otn@stofanet.dk>, otn@stofanet.dk
(otn) wrote:

> [...]
> logge på/af vha. stofas webside. Er der nogen der har et lille script
> der kan åbne explorer - logge på/af og lukke explorer igen?

Et script, nææ, men jeg har lavet et bogmærke til min browser a la:

http://signon.stofanet.dk/signon.php?user=1111111s001&pass=2222222&signon
=Log+p%E5

hvor 11111111s001 er brugerID og 2222222 er koden. Denne adresse kan
også trækkes til skrivebordet, så et dobbeltklik på ikonet logger på,
eller man kan lade adressen være browserens startside.

Men du må dog selv lukke din browser ned :)

(jeg logger aldrig af, jeg lader forbindelsen dø selv efter timeout.)

--
Venlig hilsen

Martin Bech
Home page: http://come.to/bech