intim barbering og hårfjerning for MÆND
Fra : Rolf

Dato : 12-01-02 02:39

Hej gruppe - jeg vil gerne høre jeres erfaringer med hårfjerning på og
omkring penis
ømtåeligt emne....
Er der nogle lette måder? - nogle som er bedre end andre?
voks gør ondt! er jeg i virkeligheden en slapsvans?

1. påfør voks....
2. påfør "voks-papir"....
3. riv imod hårets retning og følg huden mest muligt...
4. skrig af lungernes fulde kraft ...
5. føl dig som et fjols...

Hilsen Rolf

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-01-02 03:17

Sat, 12 Jan 2002 02:39:02 +0100, skrev "Rolf"
<emailnottrue@bullshit.com>:

>Er der nogle lette måder? - nogle som er bedre end andre?

Mon ikke de fleste barberer hårene af? Hvis der er meget, så med
en saks først.

Det gør jeg i de perioder, hvor jeg har været nøgen dernede,
klokkeværket har jeg dog ikke turdet røre.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Stratos

Dato : 12-01-02 15:20

"Rolf" <emailnottrue@bullshit.com> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe - jeg vil gerne høre jeres erfaringer med hårfjerning på og
> omkring penis
> ømtåeligt emne....
> Er der nogle lette måder? - nogle som er bedre end andre?

* brug en lighter *G*

Joke til side.......når du først har fået fjernet *måtten*, er det intet
problem at holde det nede.
Du kører lige en tur med skraberen mens du er i bad, og så funkler det.
Det er fedt at være glat, så kom bare igang ;)

Om du så vil klippe eller skære til at starte med - eller vokse - må du
afgøre med din tålmodighed.

Mvh Kem

Fra : EH

Dato : 15-01-02 06:38

"Stratos" <kem@madsen.mail.dk> wrote in message news:<3c404641$0$89067$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> "Rolf" <emailnottrue@bullshit.com> skrev i en meddelelse
>
> * brug en lighter *G*

*LOL*

> Det er fedt at være glat, så kom bare igang ;)

Hvorfor er det fedt?

Fra : Stratos

Dato : 15-01-02 16:53

"EH" <tilfaeldig@fcuk-me.co.uk> skrev i en meddelelse
> "Stratos" <kem@madsen.mail.dk> wrote in message

> *LOL*

> Hvorfor er det fedt?

Kan kun sige.........prøv selv

Det er mere hygiejnisk - det er sjovere når du har sexuelle lege -
det giver dig noget at lave ved klitterne om sommeren når du skal
fjerne de sidste små hår - det er faktisk *pænt*
........og endelig........aldrig mere bukke *GG* )

Mvh. Kem.

Fra : EH

Dato : 16-01-02 08:00

"Stratos" <kem@madsen.mail.dk> wrote in message news:<3c44508d$0$89072$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> [...]
> fjerne de sidste små hår - det er faktisk *pænt*
> .......og endelig........aldrig mere bukke *GG* )

Hm.. det lyder som der ikke ER en god grund. Hvorfor skulle det være
mere hygiejnisk? Hvis man gør rent, gør man rent, hvis man ikke gør
rent gør man ikke rent :) ?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-01-02 08:09

"EH" <tilfaeldig@fcuk-me.co.uk> wrote in message
> [...]
>
> Hm.. det lyder som der ikke ER en god grund. Hvorfor skulle det være
> mere hygiejnisk? Hvis man gør rent, gør man rent, hvis man ikke gør

der er skam adskillige grunde til at barbere sig "forneden"....
1. det hele i den region bliver mere følsomt... ergo en bedre oplevelse
under sex...
2. din partner får ikke hår i munden, ergo mere lækker oplevelse for
hende....
3. det ER mere hygiejnisk... når hårene er fjernet er der mindre for
bakterier at hygge sig i... dermed bliver lugtgener og andet "sjov"
formindsket væsentligt.... for ærlig talt.. sådan et par svedige behårede
nosser er sku ikke særlig indbydende
uanset hvor ofte man vasker sig så vil der altid være mikrober og bakterier
på huden der bare venter på at have det sjovt.... især udtalt på de steder
hvor vi har kropsbehåring..... mindre hår = mindre lugt.... så simpelt er
det faktisk.

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Hanne M

Dato : 12-01-02 16:20

Hej Rolf

> [...]
> ømtåeligt emne....
> Er der nogle lette måder? - nogle som er bedre end andre?
> voks gør ondt! er jeg i virkeligheden en slapsvans?

Der findes noget hårfjerningscreme som hedder veet, fås i supermarkeder og
Matas. Det er mere skånsomt end voks, og huden er ikke iriteret bagefter,
hvis man følger anvisningen på pakken.

> 1. påfør voks....
> 2. påfør "voks-papir"....
> 3. riv imod hårets retning og følg huden mest muligt...
> 4. skrig af lungernes fulde kraft ...
> 5. føl dig som et fjols...

Jeg ville ikke en gang bruge voks på mine ben, men en skraber som også kan
bruges i skridtet på kvinder, det må da også være mere skånsomt end voks.

Med venlig hilsen
Hanne M.

Fra : Michael Falkenberg

Dato : 12-01-02 16:42

Hej med jer!

Jeg har også overvejet lidt at fjerne noget af tropeskoven dernede. Men
.....havde nu lidt tænkt mig at beholde lidt af det. Er der ikke nogen der
har nogle forslag til det? Altså, at holde bestanden nede, men uden at ligne
en nyskrubbet barnenumse.

Mvh
Michael

Fra : Sine

Dato : 12-01-02 17:46

Hej Michael..

> [...]
> ....havde nu lidt tænkt mig at beholde lidt af det. Er der ikke nogen der
> har nogle forslag til det? Altså, at holde bestanden nede, men uden at

Altså.. Jeg syns det er pænest når man barberer kugler og roden af pikken
helt glat, og så bare trimmer resten til ca. 1 cm længde..

Faktisk syns jeg genererelt at bare det at pelsen bliver trimmet, udstråler
velplejet mand.. Jeg har i hvert fald 10 gange mere lyst til at kigge
nærmere på en fyr der går op i den slags, frem for en fyr med busk som et
andet hulemenneske.. Jeg mener.. Hvis hårpragten bliver plejet, går han
højst sandsynligt også op i hygiejne og renlighed.. Bare sådan en
associations ting tror jeg..

Hov.. Glemte at nævne at jeg godt kan lide, hvis barberingen omfatter håret
helt om til numsehullet.. Røvskæg er ikke lige min kop te.. *G*

Det var alt herfra..

- Sine

Fra : Henning

Dato : 15-01-02 03:18

"Sine" <sine@hemligt.net> skrev i en meddelelse

Hej

> Hov.. Glemte at nævne at jeg godt kan lide, hvis barberingen omfatter
håret
> helt om til numsehullet.. Røvskæg er ikke lige min kop te.. *G*

Intet må længere være naturligt!
Alt skal gøres kunstigt og naturen
tæmmes eller laves om med silikone!
Snart vil det være totalt anormalt, at
være naturlig og normal *G*

Hvad flygter man fra? Vil man ikke
længere være ved at man er et menneske?
Et væsen af kød og blod og ikke et plastick
vrangbillede af den virkelige verden?
Vi fødes med de gener, der betinger vores
udseende, ok hår er måske kun en reminicens
af svundne tider, men det er nu engang vores
kendemærker, den måde vi er behåret på, det
fortæller vores artsfæller, at vi er kønsmodne!
Fjerner man den kønsmodne kropsbehåring,
signaliserer man så ikke umodenhed (køns) og
på et eller andet plan, betragter sex som noget
forbudt/tabubelagt, måske endda en afstands-
tagen fra vores menneskelighed og de drifter,
der betinger vi lever og reproducerer os selv?
Intimbarbering kan da virke frækt, men jeg
associerer til præteen piger, når jeg ser en skaldet
kusse, "ung, uskyldig/uerfaren/jomfru" jeg, må
skubbe "far/datter-onkel/niece asosiationer" fra
mig, hvis jeg skal have sex med en skalde-fisse

MVH
Henning

Fra : John Smith

Dato : 15-01-02 14:09

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message
<Snip>
> [...]
> af svundne tider, men det er nu engang vores
> kendemærker, den måde vi er behåret på, det
> fortæller vores artsfæller, at vi er kønsmodne!
<snap>
> MVH
> Henning

Hej Henning

Hvis man ikke må lave sig om, skal man jo heller ikke barbere sig i
ansigtet, man skal ikke klippes, man skal ikke have tøj på og man skal ikke
børste tænder. (AAAAAARRRGGGGGG, føj)
Lad nu bare os "umodne" mænd have vores fornøjelse, vi er jo ikke anormale i
den forstand, vi ønsker bare at gøre noget ud af os selv, et sted hvor det
ikke er alle der kan se det, men kun den vi lever sammen med.

-=John=-
*Der blev single 30 dec, og stadig ikke har fået en forklaring på hvirfor.
*

Fra : Henning

Dato : 15-01-02 16:33

"John Smith" <colaen@icqmail.com> skrev i en meddelelse

> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> Hej Henning

Hej

> Hvis man ikke må lave sig om, skal man jo heller ikke barbere sig i
> ansigtet, man skal ikke klippes, man skal ikke have tøj på og man skal
ikke
> børste tænder. (AAAAAARRRGGGGGG, føj)

Nu ikke sart *G* Klippe og barbere sig, er noget jeg kun
gør for ikke at skræmme omgivelserne, så jeg baberer mig
mindst 4 gange om året og bliver klippet mindst 2 gange p.a.
når jeg begynder ikke at kunne se for hår ned over øjnene *G*

> Lad nu bare os "umodne" mænd have vores fornøjelse, vi er jo ikke anormale
> den forstand, vi ønsker bare at gøre noget ud af os selv, et sted hvor det
> ikke er alle der kan se det, men kun den vi lever sammen med.

Jeg kender da til ting, man gør, for at få et personligt seksuelt
kick, (isme/r) men at have genetalier der ligner små præpubertets
drenges, er ikke et af dem, og jeg synes det er fasinerende at barbere
min kones, men det er handlingen, ikke resultatet

> -=John=-
> *Der blev single 30 dec, og stadig ikke har fået en forklaring på hvirfor.
> *

Ingen forklaring vil kunne fjerne din smerte, savn eller længsel, kun
tiden der går og din personlige bearbejdning af dine egne følelser,
vil give dig tilfredstillende ro og fred, til igen at turde tro på livet
og kærligheden, det er sjældent, at et menneske kun er i stand
til at elske een gang i livet, heldigvis

Tag med til DSS-fest på Lørdag og mød nogle af ansigterne
bag indlæggene her i gruppen, det er nogle dejlige, varme,
åbne mennesker der kommer, med en god portion livserfaring!

(invitationen gælder alle skribenter i denne gruppe, tilmelding
kan ske ved at sende mig en mail)

MVH
Henning

Ps. se mit indlæg i dk.snak.snik (DSS-fest ) fra i dag

Fra : John Smith

Dato : 15-01-02 23:28

> "John Smith" <colaen@icqmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej

<Snip>
> [...]
>
> MVH
> Henning
>
> Ps. se mit indlæg i dk.snak.snik (DSS-fest ) fra i dag

Næh det med kærlighed og en gang i livet har du nok ret i, men jeg er vist
generelt uheldig.
Min forrige kæreste (gennem 5½ år) smed jeg ud efter jeg var kommet
tidligere hjem end jeg havde sagt jeg ville, dvs jeg smed en person som jeg
troede var min ven ud først. (Jeg har arbejdet som udsmider . Jeg smed
hans tøj ud til ham et par minutter senere og gav ellers min forlovede 15
min til at pakke hendes sager og skrubbe af.

Min seneste forlader mig efter 1½ år uden en forklaring, og 3 uger efter jeg
har fået det lån der giver os mulighed for at købe hus sammen, hvilket hun
(sagde hun) gerne ville, "for det skulle være os to sammen altid". Nu sidder
jeg så tilbage med en mærkelig fornemmelse og ville godt vide hvad fan...
der skete.

John.
*Der nu har ca. 110.000 på kontoen, og gæld for kun 45.000 *

Fra : John Smith

Dato : 14-01-02 20:53

"Rolf" <emailnottrue@bullshit.com> wrote in message
> [...]
>
> 1. påfør voks....
> 2. påfør "voks-papir"....
> 3. riv imod hårets retning og følg huden mest muligt...

Hej Rolf.

Jeg er helt glatbarberet og bruger kun skraber. Jeg vil ikke anbefale veet
på "vedhænget", da det i mit tilfælde brænder som en i Hel.... (OG DET KAN
IKKE ANBEFALES, (øøh glemte lige den gruppe der er til S/M, der er måske en
ny idé til jer )
En elektriske barbermaskine har jeg heller ikke gode erfaringer med, det
lykkedes flere gange at få huden med ind i maskinen (og det vil jeg heller
ikke anbefales)(+ at det blødte meget og det er ikke videre nemt at sætte
plastre på dernede
Så der er næsten kun skraberen eller pincetten tilbage, medmindre du vil
nøjes med at være meget korthåret, så kan man sagtens købe en skægtrimmer
der kan holde det under 2 mm.

-=John=-

Fra : Lock1

Dato : 23-01-02 16:03

> [...]
>
> 1. påfør voks....
> 2. påfør "voks-papir"....
> 3. riv imod hårets retning og følg huden mest muligt...

Hej Rolf

Jeg er ny her, men jeg vil give ret i, at skraberen under bruseren er det
bedste, Desuden bruger jeg noget creme der hedder After Shave Repair fra
Biotherm Homme. Det har fjernet 80% af de knopper/skægpest der kommer over
pikken..

Hilsen
Arthur