Frontpage, Win2000Server & IIS 5
Fra : Patiwat Kawin

Dato : 12-01-02 01:08

Hej gruppe

Med Frontpage2000 har jeg lavet en web-side, hvor besøgende kan downloade en
fil.
Testet og virker fint for en -zip fil.
Ændre jeg hyperlinken til at pege på en .exe fil, får besøgende fra nettet
"Page not found" hvis de prøver at downloade.
Prøver jeg selv fra mit lokale LAN, virker det fint.

HJÆLP, jeg er forvirret.

På forhånd tak,

Patiwat

Fra : Jonas Voss

Dato : 12-01-02 02:01

Patiwat Kawin <PatiwatKawin@Hotmail.com> wrote:

> [...]
> "Page not found" hvis de prøver at downloade.
> Prøver jeg selv fra mit lokale LAN, virker det fint.

Og du er sikker på stien er korrekt, at den ikke peger på en .exe-fil
der ligger på dit drev?

--
//Jonas @ 55.7,12.5
blog | <http://verture.net/>

Fra : Patiwat Kawin

Dato : 12-01-02 11:48

Jeps, filen ligger på serveren, i samme subdir som html - filen.
For at være helt sikker, har jeg for søgt at rename filen (og KUN ændre exe
til zip), ændre KUN exe i hyperlink til zip, altså ialt kun ændre 6
botstaver, og så virker det.

/Patiwat