Bygning af træ akvariereol
Fra : Brian Christensen

Dato : 11-01-02 22:30

Hej

Er der nogen der har tegninger/forslag/ved hvor man kan finde noget om
hvordan man bedst bygger en akvariereol af træ....??

Den skal kunne bære tre 180 l akvarier...

mvh
Brian

Fra : thomas schreiber

Dato : 12-01-02 16:00

Er porsa ikke billigere og bedre, og pænere?

Det kan købes hos avifauna for eks. til en rimelig pris.

Thomas Schreiber
-
http://www.stall.dk

Fra : Brian Christensen

Dato : 12-01-02 17:06

"thomas schreiber" <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote in message
> Er porsa ikke billigere og bedre, og pænere?
>
> Det kan købes hos avifauna for eks. til en rimelig pris.

> [...]
Hej Thomas

Det kan godt være den er pænere, men billigere ??? det tror jeg næppe...

Brian

Fra : Carsten Gall

Dato : 12-01-02 18:54

thomas schreiber <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1pj0h$77i$1@sunsite.dk...
> Er porsa ikke billigere og bedre, og pænere?
>
> Det kan købes hos avifauna for eks. til en rimelig pris.

Porsa er hammer dyrt!!
Især er samlingerne dyre

Carsten

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 12-01-02 20:17

Hej Brian

Nu skriver du jo godt nok af træ!

Den hurtigste og måske også billigste måde er jo nok et par sten af de der
blokke
man kan save i. Plade og evt. hylde som rest fra bordplade eller lignende.
Det må gerne være noget limtræ eller andet godt. Husk hvis du bruger
lamineret
spånplade, så kan du få problemer hvis de suger vand.
Hilsen
Jørgen

Fra : Christian Gundersen

Dato : 12-01-02 20:27

http://www.chamberlain.dk/fisk/

Jeg har skrevet til Jim Chamberlain, og han havde på et tidspunkt en artikel
omkring netop det at bygge en reol! Hvis du kigger under artikler, finder du
en "beskrivelse" og under galleri kan du se illustrationer af
konstruktionen. Om den kan laves til at være 3 stk. 180 L tør jeg ikke sige
noget om, men det kan forhåbentlig give inspiration.... Der er også masser
af andre god ting på siden, så kig forbi!

Med venlig hilsen

Christian Gundersen

Fra : Søren Steffensen

Dato : 12-01-02 22:15

god artikkel, ville være KANON med et par billeder !

--
SOS icq: 102169245
www.hourbabe.com

Fra : René Krogh

Dato : 12-01-02 23:34

Søren Steffensen wrote in message ...
>god artikkel, ville være KANON med et par billeder !

Prøv at kigge under galleri, der vil du finde billeder af reolen.

mvh
René