Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
tvm as6s på radeon under win xp
Fra : Tommy Petersen

Dato : 11-01-02 22:10

en kollega har haft et større mas med sit radeon grafikkort som han troede
der var fejl på.
vi har nu testet det på min maskine som er nøjagtig magen til hans.
jeg har 2 maskiner i et lille netværk.jeg har bare sat min tvm skærm på
maskine nummer 2 og en daewoo på maskine nummer 1(magen til hans).
kortet kørte perfekt på maskine nummer 1,men satte vi den over på maskine
nummer 2,altså med tvm skærmen kom vi ud for nøjagtig det samme,nemlig at
skærmen slukker når vi prøver at starte et spil op.
det er altså ikke kortet,win xp,eller andet,men simpelthen det at skærmen
ikke kan køre under xp.
vi har prøvet et se på tvm's side men uden held.)gamle drivere)
er der nogen der har en løsning eller en adresse til en side hvor der ligger
noget vi kan bruge?

ps-håber ikke det er alt for forvirrende

--
M.V.H.
Tommy Petersen