Ang. Bakkeåbning og ruten derud
Fra : Jon Larsen

Dato : 10-01-02 22:05

Hej... Jeg vil ikke spørge hvornår bakken åbner !!! ( har fortalt min
lære det, og da han selv køre mc sagde han bare.. " jamen så skal vi jo have
fri !!! Cool lære
Jeg vil spørge hvilken rute man plejer at køre fra Nørrebrogade og ud til
bakken ????

--
MVH.
Jon Larsen.

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 11-01-02 22:21

"Jon Larsen" <jon.larsen@image.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil spørge hvilken rute man plejer at køre fra Nørrebrogade og ud til
> [...]

Hæi do

Det vil jeg ikke svare på for det ved jeg ikke.
Da vi var derover for et par år siden fulgte vi bare med de andre. Vi kørte
og kørte og blev ved med at køre. Til sidst kom vi til et kryds hvor folk
kørte både højre/venstre og ligeud og så holdt vi der ?? Ind på en tank og
sagde hallo, hvorn dælen kommer wi til bakken ?? Og det var så hele vejen
tilbage og dreje både her og der, så vi åbnede bakken uden at finde den for
det var blevet lidt rigelig mørkt nu, så vi fandt et motel ved hjælp fra en
fra Andeby MC.
Men find nogen at køre med som skal IND på bakken for så er der da en
mulighed for at finde den

NÅ, men lige ingen hjælp herfra, men en lille historie.

hamselv herfra

--
hamselv(@)privat.dk Slet parantes.
www.slowriders.dk

Fra : Jens U

Dato : 12-01-02 04:19

Jon Larsen skrev...
> [...]
>fri !!! Cool lære
>Jeg vil spørge hvilken rute man plejer at køre fra Nørrebrogade og ud til

Så må en jyde fortælle det

Nørrebrogade-Lygten-Tagensvej-Tuborgvej(O2)-Strandvejen-Kystvejen-Dyrehavevej

Køretid 20-90 min.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere - som kun har være med ca. 17 gange
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 13-01-02 19:03

"Jens U" <reveredk@studmc.dkX> wrote in message news:RZN%7.18214> Køretid
20-90 min.

yep holder du forest, tager det ikke lang tid....mens holder du bagerst
tager det næsten en time bare at komme væk fra "stop and go" Nørrebrogade

Lasse

Fra : Jon Larsen

Dato : 14-01-02 08:15

Sidste gang holdt jeg ca. midt i det hele. På trods af det dårlige vejr var
der alligevel mange fremmødte, så det tog da lidt tid at komme afsted.

Er det for meget at spørge om hvilken rute man følger derind så ??? altså
Start Odense ( kildebjergtanken ) og til stop Nørrebrogade ????

--
MVH.
Jon Larsen.