T68 og HBH15 Haedset
Fra : Beck

Dato : 11-01-02 19:54

Er der nogle der har fået det magiske ord til at virke med haedsettet.
Haedsettet virker fint, men jeg kan ikke få det til at virke med
stemmekoderne. Jeg har prøvet alt (tror jeg da)
Er det en "børnesygdom" da både telefon og blåtand er ret nyt.

Håber der er nogle der kan hjælpe. Det er jo bla. stemmekoderne og det
"magiske ord" der gør telefonen ret fed.

Lars

Fra : Peter Rongsted

Dato : 12-01-02 02:00

"Beck" <Lars.Beck@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
>Håber der er nogle der kan hjælpe. Det er jo bla. stemmekoderne og det
>"magiske ord" der gør telefonen ret fed.

Lad mig først sige, at jeg ikke har prøvet et HBH-15 headset, så det er
ikke egen erfaring. Hvordan har du indstillet Bluetooth på din T68? Den
skal stå til On hvis du skal kunne ringe op fra headsettet.

Hvis den er sat til Off eller Automatic lytter din telefon ikke efter er
Bluetooth signal.

Peter

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 12-01-02 16:23

On Fri, 11 Jan 2002 19:53:46 +0100, "Beck" <Lars.Beck@mail.tdcadsl.dk>
wrote:

>Er der nogle der har fået det magiske ord til at virke med haedsettet.
>Haedsettet virker fint, men jeg kan ikke få det til at virke med
>stemmekoderne. Jeg har prøvet alt (tror jeg da)

JEg har samme problem. Tror kilden ligger i at jeg har optaget
stemmekoderne via telefonens mikrofon, men bruger dem via headsettets
mikrofon, der måske opfatter dem anderledes. Men jeg har ikke fundet
ud af at optage dem via headsettet. Jeg har dog endnu ikke haft tid
til at lege med det, så jeg har sikkert blot overset noget;)