DHCP
Fra : Peter Jespersen

Dato : 11-01-02 19:14

Aloha!

DHCP serveren på det netværk hvorpå jeg er tilkoblet er blevet sjov...det
betyder at eCS går i kage ved boot (Ventede på timeout af DHCP klienten i 6
min hvorefter jeg opgav)....jeg kunne så godt tænke mig manuelt at disable
DHCP, det kan gøres med en enkelt rettelse i en eller anden sjov
konfigurationesfil, kan bare ikke huske hvad eller hvor samt hvad det er
for en konfigurationsfil.

Selvfølgelig har Windy og Linux ingen problemer, med mindre man forsøger en
fornyelse af deres kontoer - så der er nok lange udsigter til at det bliver
rettet.

Indtil da er jeg fanget på en Linux (Kan ikke holde Windy's elendige
schedular ud, den kan virkelig ikke finde ud af det hvis der er mere end en
tråd der kører)...

--
Live long and prosper...

Fra : peter volsted

Dato : 11-01-02 19:43

hi

Peter Jespersen wrote:

> [...]
> DHCP, det kan gøres med en enkelt rettelse i en eller anden sjov
> konfigurationesfil, kan bare ikke huske hvad eller hvor samt hvad det er

Hvis du ikke vil bruge grafikken med: tcpcfg2.cmd
må det vist være \mptn\bin\setup.cmd du tænker på.

--
good luck

peter