Hvem er det?
Fra : Per Madsen

Dato : 11-01-02 18:41

Et, vistnok, fransk band, der for tiden har et mindre hit. De synger
noget med:

"Laura came
then nothing was the same
Laura was her name"

Senere synger de et omkvæd på fransk.

Navnet Laura er jeg ikke helt sikker på! Forsangeren lyder lidt som
forsangeren fra 22 Pistepirkko.

Håber I kan hjælpe

Per

Fra : Troels

Dato : 11-01-02 20:13

> Et, vistnok, fransk band, der for tiden har et mindre hit. De synger
> noget med:

Tror det er finske "The Crash" du tænker på.... sangen hedder Lauren caught
my eye og kommer fra albummet Wildlife. se mere her http://www.thecrash.com/

/Troels

http://home.musling.dk/~lundlaursen/dureforsog/
-Düreforsög-bootleg-bytte-bytte??? Send mig en mail tllund@hotmail.com

Fra : Per Madsen

Dato : 12-01-02 11:36

"Troels" <tllund[blah_blah]@hotmail.com> wrote:

> Tror det er finske "The Crash" du tænker på.... sangen hedder Lauren caught
> my eye og kommer fra albummet Wildlife. se mere her http://www.thecrash.com/
>
> /Troels

Alletiders! Det var dem jeg ledte efter. Det er forresten pudsigt hvor
meget vokalen lyder som deres landsmænd 22 Pistepirkko...

Tak for hjælpen

Per

Fra : nikolaj borg

Dato : 12-01-02 12:01

"Per Madsen" <permand@cool.dk> wrote in message
> Alletiders! Det var dem jeg ledte efter. Det er forresten pudsigt hvor
> meget vokalen lyder som deres landsmænd 22 Pistepirkko...

Ja, utroligt, hvad et livslangt misbrug af finsk vodka kan gøre ved et
stemmebånd :)

/Nikolaj

Fra : Per Madsen

Dato : 12-01-02 14:57

nikolaj borg <nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote:

> Ja, utroligt, hvad et livslangt misbrug af finsk vodka kan gøre ved et
> stemmebånd :)
>
> /Nikolaj

LOL!!