Req: koder til Project IGI
Fra : RE FrEaK

Dato : 11-01-02 18:18

Hej NG!

Har søgt lidt efter koder til Project I'm Going In, men kan ikke finde
nogle.
Kan i lige hjælpe med det problem?
De må gerne sendes til min mail.

/Anders

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 11-01-02 23:42

RE FrEaK wrote:

> Hej NG!
>
> Har søgt lidt efter koder til Project I'm Going In, men kan ikke finde
> nogle.
> Kan i lige hjælpe med det problem?

Så har du ikke søgt nok, for få dage siden var der en tråd om det samme
i denne gruppe.

> De må gerne sendes til min mail.

Det er altså ikke ideen med en nyhedsgruppe, meningen er at den
udveksling af information som foregår kan komme mange til gode. Ergo så
find den forrige tråd og læs svaret der.

Mvh

Bruno

PS. Ja, jeg lyder sikkert lidt skarp og det fordi det er trættende at
læse de samme spørgsmål hele tiden.

Fra : RE FrEaK

Dato : 12-01-02 10:23

> Så har du ikke søgt nok, for få dage siden var der en tråd om det samme
> i denne gruppe.

Den kan jeg ikke se, hvad hedder emnet?

> Det er altså ikke ideen med en nyhedsgruppe, meningen er at den
> udveksling af information som foregår kan komme mange til gode. Ergo så
> find den forrige tråd og læs svaret der.

Ok, det skal jeg nok lære engang

> PS. Ja, jeg lyder sikkert lidt skarp og det fordi det er trættende at
> læse de samme spørgsmål hele tiden.

Jaja, det er ligemeget, dit svar var jo også næsten hjælp (bortset fra at
jeg ikke kan finde emnet

/Anders

Fra : //Overby

Dato : 12-01-02 15:15

> Jaja, det er ligemeget, dit svar var jo også næsten hjælp (bortset fra at
> jeg ikke kan finde emnet

Prøv www.avault.com

Daniel

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 12-01-02 17:25

RE FrEaK wrote:

> Den kan jeg ikke se, hvad hedder emnet?

Project I.G.I. og indlæget er fra tredie januar.

> Jaja, det er ligemeget, dit svar var jo også næsten hjælp (bortset fra at
> jeg ikke kan finde emnet

OK, sådan skal det heller ikke være (var vist lidt sur igår).

Faktisk så svarede jeg det til oprindelige indlæg fra 3/1 og lagde en
trainer, program til at gøre en usårlig og/eller få uendelig ammo, i
gruppen dk.binaer

Hvis ikke du kan finde indlæget så dk.binaer, det er også fra 3/1, så
sig til og jeg skal poste det igen.

Mvh

Bruno

Fra : RE FrEaK

Dato : 12-01-02 17:59

> Project I.G.I. og indlæget er fra tredie januar.

Okay, de ældste beskeder jeg kan se er fra 11/1

> Hvis ikke du kan finde indlæget så dk.binaer, det er også fra 3/1, så
> sig til og jeg skal poste det igen.

Det må du MEGET gerne, så ville jeg være ufattaligt glad.

/Anders

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 12-01-02 21:48

RE FrEaK wrote:

> Det må du MEGET gerne, så ville jeg være ufattaligt glad.
>
> /Anders

Er hermed gjort.

Mvh

Bruno