RTCW "The end"
Fra : GearUP

Dato : 11-01-02 17:47

Hejsan

Er nu nået til slutningen af dette fede spil........og jeg har ikke haft
problemer i de andre baner, men nu fryser billedet hele tiden, og har snart
prøvet ALT........

AMD 1200 Mz
Bund: AK73Pro (VIA Apollo KT133)
512MB
SB Live 5.1
Gforce GTS 32MB, har prøvet Ver.2183 og kører nu med 23.11
WinXP Pro.DK.
Sony 17" skærm
Primær bus: IBM 30Gig master, Western didital slave
Sekunderbus: Plextor brænder master, DVD drev slave

Har læst mig til at skulle opdate Via driver og der er gjort, har prøvet
default i Wolf og safe mode og ingenting hjælper......

i 3Dmark2001 får jeg ikke mere end 3100 i en test og 2800 i 2 test og det
synes jeg ikke er meget når man læser i DK. grafik om resultater på 8500 og
mere............ skal siges at XP er en opdate på en 2000........skal jeg
formaterer og lægge den ren ind? eller er der andre det er løbet ind i
sammen problem? Et sted i XP står der at AGP er i PCI mode, hvad betyder
det?
Håber der er en eller anden der har et kanon råd, og ikke en af de useriøse
der siger jeg bare skal købe INTEL

GearUP

Fra : Joe Sandøe

Dato : 11-01-02 20:30

"GearUP" <kili@sol.dk> wrote in message
> [...]
> Sony 17" skærm
> Primær bus: IBM 30Gig master, Western didital slave
> Sekunderbus: Plextor brænder master, DVD drev slave

Kan lige sige, at der er en del der har problemer med Nvidia 23.11 i XP -
dog ikke mig

> [...]
> synes jeg ikke er meget når man læser i DK. grafik om resultater på 8500
3100 i 3Dmark2001 i XP er da ok med den konfiguration du har - der er jo
ikke et Geforce 3 ti500 eller ATI radion 8500 du har - samt DDR-ram og
en af de nyeste bundkort og processor he he

Venlig hilsen Joe

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 12-01-02 21:50

Grafikkortet er da med ddr ram.

Hilsen Lars.

Fra : Joe Sandøe

Dato : 12-01-02 22:54

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@post.tele.dk> wrote in message

-SNIP-

> jo

> Grafikkortet er da med ddr ram.
>
> Hilsen Lars.

Jep nu mente jeg dog også rammen der skal sidde på bundkortet Den gør en
lille forskel i 3Dmark-resultatet.

VH Joe