Kim Larsen sang i reklame?
Fra : _dentro_

Dato : 11-01-02 16:36

Jeg så en reklame på TV2 med en Kim Larsen sang, som jeg gerne vil
have navnet på. Det var en reklame for læger uden grænser. Der var
noget guitar fingerspil i sangen.

_dentro_

Fra : Claus Grønkjær

Dato : 11-01-02 21:27

Det er vist "I dit korte liv" fra den nye Kim Larsen Cd, "Sange fra
glemmebogen".
Venligst
Claus Grønkjær

Fra : _dentro_

Dato : 12-01-02 03:05

"Claus Grønkjær" <clauslone@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vist "I dit korte liv" fra den nye Kim Larsen Cd, "Sange fra
> glemmebogen".

Jeg har lidt svært ved at huske hvordan sangen var, men efter en
gennemlytning af alle sangene på
http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=58995 tror jeg
mest på at det er den der hedder "Griffenfeldts Kapel"

_dentro_
ICQ 33379605