OM COUNTER-STRIKE
Fra : Susanne Jørgensen

Dato : 11-01-02 15:19

HEJ ALLE

jeg kunne godt tænke mig at have koder til Counter-Strike, findes der koder

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 11-01-02 15:29

"Susanne Jørgensen" <sj.magic-mj-music@c.dk> wrote in message
> HEJ ALLE
>
> jeg kunne godt tænke mig at have koder til Counter-Strike, findes der
koder

Alt+F4 - du bliver usynlig
Ctrl+Alt+Delete - du bliver usårlig
IDDQD - automatisk headshot

Jacob

Fra : Casper C. Jensen

Dato : 11-01-02 15:43

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> wrote in message
> "Susanne Jørgensen" <sj.magic-mj-music@c.dk> wrote in message

> koder
>
> Alt+F4 - du bliver usynlig
- Ja.. men kun i 30 sek.

> Ctrl+Alt+Delete - du bliver usårlig
- Plus alle våben

> IDDQD - automatisk headshot
- Dette gælder også dine venner på dit team!

> Jacob

Mvh
CCJ

Fra : S3N80R

Dato : 11-01-02 18:22

On Fri, 11 Jan 2002 15:42:51 +0100, "Casper C. Jensen"
<CCJ-dk@mail.dk> wrote:

> [...]
>- Ja.. men kun i 30 sek.

>- Plus alle våben

>- Dette gælder også dine venner på dit team!

Hejsa,

Når du ser en fjende kan du trykke kosollen frem og skrive: kill

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : DoGgX

Dato : 11-01-02 18:38

Gå ind på www.myg0t.com og hent OGC Hook 6.13 Beta

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 12-01-02 15:21

Narhovede !!! det er sku da LAMT at smide sådan et link her,tror alle som
spiller CS uden snyd er enige om dette.
Men tak for linket ,nu er siden lukket ned *G*

Fra : DoGgX

Dato : 12-01-02 16:16

Hvorfor, det skal da være frit for folk hvordan de vil spille et spil...

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Devast8or

Dato : 12-01-02 16:55

Sq ikke hvis det skal ødelægge spillet for andre folk! Snyd har slået CS
ihjel, og det er ikke det eneste spil det vil ske for...

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-01-02 17:13

On Sat, 12 Jan 2002 16:54:56 +0100,
Devast8or <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> wrote:
> Sq ikke hvis det skal ødelægge spillet for andre folk! Snyd har slået CS
> ihjel, og det er ikke det eneste spil det vil ske for...

Dårlig programmering, og snydekoder fra starten har dræbt
CS og mange andre 1st person shooters.

Jeg kan nævne fælgende spil hvor snyd ikke findes fordi
der ikke er åbnet for at dumme spilanmeldere kan komme videre:

Operation FlashPoint
Myth I + II + III

Der er nogle småbugs i andre spil som kan udnyttes. F.eks.
i Alpha Centauri.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 12-01-02 17:02

"DoGgX" <kkk@kkk.fm> wrote in message

> Hvorfor, det skal da være frit for folk hvordan de vil spille et spil...

Da ikke når det er et online-spil og snyderi ødelægger oplevelsen for alle!
Jeg vil gerne se dig forklare hvorfor du mener at man godt må snyde i spil
som CS. Uden at komme med dårlige forklaringer som 'det gør alle'. For det
gør alle nemlig ikke.

Jacob

Fra : DoGgX

Dato : 12-01-02 17:42

Jeg er sgu da ligeglad med CS... Det er alligevel pisse dårligt. Det eneste
der er sjovt ved det er at se hvordan modstanderne reagerer når man laver
det ene headshot efter det andet... Hvis du er imod snyd i CS, så brug
PunkBuster eller. Paladin...

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 12-01-02 19:03

> [...]
> der er sjovt ved det er at se hvordan modstanderne reagerer når man laver
> det ene headshot efter det andet... Hvis du er imod snyd i CS, så brug

Du er altså kun ude på at ødelægge det for de andre? Du kan GODT lide at
blive kaldt en idiot og så blive kicked fra serveren? Du kan GODT lide at
være med til at nedbryde et udemærket teamplay-spil (det handlede faktisk om
teamplay engang) med snyd? Du er en af grundene til at jeg næsten helt holdt
op med at spille online. Du trænger til at vokse op, og finde dig noget
bedre at lave. Hvis du keder dig, så skær dig selv lidt i armen næste gang,
og lad være med at logge dig på en CS-server og lad være med at gå ind i et
chat-rum og skrive FISSE 1000 gange. Nogen mennesker har det faktisk fint
med de ting de foretager sig, nogle mennesker kan faktisk godt lide det
taktiske element i CS eller at chatte med interessante mennesker i et
chatrum, uden at blive afbrudt af enten en scriptkiddie med et wallhack
eller en idiot der lige har lært cut n' paste-funktionen.
Og Punkbuster er ikke sikkerhed imod snyd. Det er bare de lidt mere
avancerede snydere der spiller der.
Min umiddelbare opfattelse om dig er, at du er 12-14 år gammel, og har
ubegrænset adgang til internettet fra dit værelse. Som mange andre på din
alder har du problemer med autoritet, og skaber derfor dit eget lille 'liv'
på nettet, hvor du jo ikke kan blive 'fanget'. Her har du kontrol over
tingene, og du er lidt af en 1337 H4XX0R i dine egne øjne. Det er da bedre
end at rulle gamle damer og er mindre risikabelt, men mentaliteten er
faktisk ikke langt fra. Bare rolig, det går nok over om et par år når ting
som kærester og arbejde fylder hullerne i din hverdag. I mellemtiden, før du
begiver dig ud i det næste script hentet på en eller anden side og logger på
CS, så tænk disse ord: "hvad får jeg ud af det jeg har gang i?" - 99,9% af
gangene er svaret 'ingenting' og jeg anbefaler derfor at flippe hen på en
pornohjemmeside, og tage den derfra. Så gør du da i det mindste noget
normalt for en fyr på din alder.

Jacob

Fra : DoGgX

Dato : 13-01-02 00:23

Er du klar over hvor meget du lige sad og skrev til mig?
Hvis du synes jeg har for lidt at lave så prøv lige at læse det brev du
postede. Lad være med at spilde din tid med at diskutere med en taber som
mig, for jeg vil aldrig give dig ret alligevel...

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Hellfire

Dato : 13-01-02 03:40

> [...]
> Hvis du synes jeg har for lidt at lave så prøv lige at læse det brev du
> postede. Lad være med at spilde din tid med at diskutere med en taber som

Godt, du selv kan se det......

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 13-01-02 07:31

"Hellfire" <hepa@tdcspace.dk> wrote in message

> "DoGgX" <kkk@kkk.fm> wrote in message
>
> Godt, du selv kan se det......

Jeps, lidt gik der da igennem. Og så var det ikke kun møntet på DoGgX, jeg
brugte ham bare som eksempel. Og han udgør et glimrende stereotypt eksempel.
Og forresten, jeg skriver ret hurtigt. Hele indlægget tog ikke meget mere
end 5 minutter at skrive. Det tror jeg lige jeg kan klare ved siden af 3
jobs og en kæreste hvis lejlighed skal males lige for tiden!

Jacob, der faktisk lige er kommet /hjem/ fra arbejde. Ahhhh.

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 12-01-02 19:21

Hvis du er så ligeglad ,så lad vær med at ødelægge det for alle andre som
ren faktisk holder af at spille cs online.
Og hvad sjovt er der i at se hvordan modstanderne reagerer når du laver
headshot med snyd.Det er sku da langt sjoverer at gøre det uden at snyde og
så høre alle whine om at man snyder :) Men du er jo bare så dårlig til det
at du er nød til at snyde dig frem til kills..
Men du kunne jo prøve at komme ind på vores server og prøve og snyde, så
skal jeg love dig at du ikke kommer til at spille online igen på nogle af de
største danske servers

Fra : Devast8or

Dato : 12-01-02 20:05

Og fordi du synes det er dårligt er der ingen der skal have lov at spille
det i fred? Du er fandeme dum at høre på. Sjovt at se hvordan folk reagerer
når du skyder dem??? De fleste dør af det, og det gør de også hvis du kan
finde ud af at ramme uden at skulle have eksterne programmer til det, så
hvad er forskellen?
Jeg tror sq at Jacob Skaaning har ret i sin opfattelse af
dig..........Sørgeligt at du overhovedet får lov til at benytte nettet.

Devast8or