Homeworld online ligne spil
Fra : Peter

Dato : 11-01-02 13:28

Hejsa alle,

Fandt lige dette spil online, som hedder DarkSpace det minder om HomeWorld,
du starter med en rang som Midshipman, og skal så drøne rundt i din lille
scout-ship. Og hjælpe de andre med at indtage andre sol systemer.

Det tog mig omkring 3timer at lærer spillet, gider manualer og den slags,
skal bare spille herognu, hehe.

Det eneste minus er: at hvis du vil have en højre rang og dermed større
skip(som en BattleDreadnought), skal du betale 10$ for een måned. Du kan
sagtens spille gratis lige som jeg, men kan ikke få højre rang.

Og lige et puls: I denne uge fra idag(omkring kl.19) til næsten fredag, er
det 'Trialweek' hvor det skulle være muligt at spille gratis.

www.darkspace.net

Mvh Peter