Nitroclicks anmeldt til politiet
Fra : Erling

Dato : 11-01-02 13:32

Ja nu må snakken om Nitro. snart stoppe, der er ikke noget at hente
hos Nitroclicks,Fup og fidus, Jeg har selv været hoppet på den men det
fører ikke til noget -du får ingen penge-. Jeg har skrevet til Nitro
flere gange ang. Payment men hører ikke tilbage. Undertegnede har i
dag anmeldt Nitro til politiet for falsk markedsføring!! og misbrug af
velmenene menesker som trods alt har gjort et stykke arbejde for
Nitro.
MVH Buzon

Fra : Christian Andresen

Dato : 11-01-02 13:42

Nitroclicks er det det samme som det Frode Berg/Mads Østvang tigger os om at
smide penge efter ??

Christian

Fra : Frode Berg

Dato : 13-01-02 02:48

"Erling" <eh@buzon.as> wrote in message

> [...]
> dag anmeldt Nitro til politiet for falsk markedsføring!! og misbrug af
> velmenene menesker som trods alt har gjort et stykke arbejde for

Hallo til deg Buzon....

Hvis det er Nitro du mener at jeg driver med, så er du ikke bare på jordet,
du er på helt feil jorde.

Jeg har aldri engang hørt om Nitro...

Jeg jobber for en superseriøst firma som heter Harraford Dev. De er
multinasjonale, gode for 5 miiliarder US $. Firmaet består av 35 underfirmaer
som er engasjert i eiendomsutvikling,medisin, diamanter,gull og nikkel.
Nå satser de stort på internett. De har sett at i internett og spill ligger
det et sinnsykt inntektsposentiale.

Bare som opplysninger gambles det årlig for 7 trillioner årlig bare i Europa.
Internettbaserte selskap kommer bare til å spise mer og mer av den kaka.

Kanskje du vil dele med meg hva Nitro er, Buzon????

Mvh Frode Berg

Fra : Hans Elhauge

Dato : 05-03-02 19:02

Det kunne vel ikke være fordi du ikke har over 500 $ tilgode, og
at du ikke har en paypalkonto ?
Hans