dansk triathlon nyhedsgruppe?
Fra : mogens henckel

Dato : 11-01-02 07:53

Hej NG

Findes en sådan eller er der nogen der ved om der er ved at blive startet en
sådan ???

mvh
Mogens

Fra : Morten

Dato : 11-01-02 10:58

mogens henckel wrote:

> Findes en sådan eller er der nogen der ved om der er ved at blive
> startet en sådan ???

Hvorfor ikke bruge denne? Det er jo ikke fordi den er belastet af for
mange indlæg.

--
"Så kan alle de nuller der tror de kan udfylde min plads i mudderet
godt stoppe med at lade som om. Mesteren er tilbage!"

Fra : Rundude

Dato : 02-02-02 22:44

du har ret - vi burde have en sådan gruppe, men hvor og hvordan man får en
sådan oprettet ved jeg ikke, men for os der udøver sporten eller blot har
interesse deri kunne det være fedt at dere var en sådan...

mvh
Rundude
mogens henckel <mogens@henckels.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1m1pr$2um0$1@news.cybercity.dk...

Fra : OleJ

Dato : 10-04-02 11:39

Det må vel dreje sig om at vi skriver tilpas mange indlæg i denne
gruppe...så kan vi vel få den tri-gruppe vi ønsker os!
Så nu skal vi bare have startet nogle "tråde"

//OleJ

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 10-04-02 12:36

"OleJ" <olj@sol.dk> writes:

> Det må vel dreje sig om at vi skriver tilpas mange indlæg i denne
> gruppe...så kan vi vel få den tri-gruppe vi ønsker os! Så nu skal
> vi bare have startet nogle "tråde"

Netop. Fyr den af.

Det er mit indtryk, at interesse og trafik avler interesser og trafik,
og gruppen her ligger på grænsen til at være så død at man måske
vælger den fra. Omvendt skal der måske ike så meget til før at gruppen
kommer til at fungere ordentlig. Se bare på dk.sport.cykling og
dk.edb.mac (for nu at nævne to forskellige grupper jeg selv
læser). Jeg har selv tænkt mig at deltage med løbe-indlæg.

-j

--
Josephine Obel i DRs "Profilen"
tirsdag d. 9.04.02 kl. 21:25

Fra : Mogens Henckel

Dato : 05-06-02 19:43

Jeg startede denne tråd, men hvor skal man henvende sig for at få en ny
nyhedsgruppe ?

mvh

Mogens

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-06-02 00:24

Mogens Henckel escribió

> Jeg startede denne tr†d, men hvor skal man henvende sig for at f†
> en ny nyhedsgruppe ?

Du skal læse http://www.usenet.dk/otd/ hvor det hele står forklaret. Vær
dog opmærksom på at hvis der ikke allerede eksisterer traffik i anden
gruppe om emnet kan det være nærmest umuligt at oprette en ny gruppe.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann