Bremsevæske beholder låg - Honda CB250RS -
Fra : Lasse Madsen / SPK R~

Dato : 10-01-02 12:08

Hej Gruppe

Jeg har været så uheldig at få mit låg til bremsevæske beholderen væk
:(
og jeg har også fået den halvmåne + skruer væk som holder pumpehuset
fastmonteret til styret

låget er forresten firkantet

Hvis der er nogen som ligger inde med nogen af delene vil jeg meget
gerne høre fra dig.

M.v.h.
Lasse Madsen

Fra : Lasse Madsen

Dato : 11-01-02 16:16

Jeg har fået et hos Davidsilverspares

De har bare alt ... også selv om selve artiklen ikke var i deres "katalog"
på hjemmesiden

M.v.h.
L. Madsen

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 11-01-02 18:34

On Fri, 11 Jan 2002 16:15:52 +0100, "Lasse Madsen"
<Lasse.madsen@elektronik.dk> wrote:

>Jeg har fået et hos Davidsilverspares
>
>De har bare alt ... også selv om selve artiklen ikke var i deres "katalog"
>på hjemmesiden

Jeg må vist også have et nyt til Guzzi'en. På det gamle står der
nemlig: "Only refill with DOT4 from a sealed container" - og det har
jeg stadig ikke gennemskuet, hvordan man skal kunne gøre??!!??

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Armand

Dato : 11-01-02 23:10

Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net> skrev i en

> Jeg må vist også have et nyt til Guzzi'en. På det gamle står der
> nemlig: "Only refill with DOT4 from a sealed container" - og det har
> jeg stadig ikke gennemskuet, hvordan man skal kunne gøre??!!??

GRILL

--
Armand.