Kontorfællesskab søges.
Fra : John Ekblom

Dato : 11-01-02 00:12

Jeg har gennem en årrække drevet et mindre IT firma fra min private adresse.
Denne løsning har dog i efterhånden lang tid været uhensigtsmæssig.
Endvidere står jeg nok snart for at skulle ansætte folk og jeg søger derfor
en eller flere mindre virksomheder der kunne være interesseret i at dele
lokaler.

Jeg vil derfor meget gerne høre fra virksomheder der enten:

1. Har for meget plads og gerne vil leje et kontor eller lignende ud.
eller
2. Selv mangler kontorplads og gerne vil indgå i et kontorfællesskab i nogle
nye lokaler.

Jeg er ikke så kræsen hvad angår placeringen af lokalerne. Dog skal det være
i Storkøbenhavn og helst i den nordøstlige ende (f.eks. Gladsaxe, Gentofte,
Søborg, Lyngby, Ordrup, Østerbro eller Emdrup).

Hvis det er relevant kunne et samarbejde mellem virksomhederne i
kontorfællesskabet tillige være meget interessant.

Til start vil en 30-40 m2 dække mit behov, men på dette punkt er jeg også
fleksibel.

Såfremt der måtte være interesse for mit forslag kan jeg kontaktes pr. mail
på comet@ready.dk eller pr. telefon på 70251213.

M.v.h.
Comet Computer ApS
John Ekblom
www.cometcomputer.dk

Fra : Jakob

Dato : 22-02-02 16:58

Hej John,
Jeg tilbyde dig leje af en arbejdsplads i vor nyoprettede IT-Hus
i Roskilde, der præcis henvender sig til iværksættere som dig:)

Jeg ved godt det ligger uden for dit geografiske område, men jeg syntes
alligevel lige jeg ville gøre dig opmærksom på muligheden.

For yderligere information kontakt mig venligst på jva@ibw-sol.com eller 46
32 68 68.

Best Regards
Jakob Vedel Adeltoft, CTO
jva@ibw-sol.com

IBW - www.ibw-sol.com
WebProof - www.webproof.dk
Tel +45 46 32 68 68
Fax +45 46 35 94 94

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 22-02-02 17:04

"Jakob" <jakob@adeltoft.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

Hej Jakob.

> Jakob Vedel Adeltoft, CTO

Som CTO må du da vide, hvad der er passende og upassende?

Da du sandsynligvis ikke ved det ifbm. Usenet, bedes du venligst undlade (nu
gentagne) at opslå ting/ydelser til salg i denne NG.

Du henvises høfligt (men bestemt) til : dk.marked.erhverv

Hr. Bjørn

Fra : Jakob

Dato : 22-02-02 17:23

Det beklager jeg meget, men når en bruger spørger på kontor fællesskaber har
han vel ret til et svar? Dette er blot det jeg prøver og hjælpsomhed er vel
ingen ulovlighed...Jeg syntes selv jeg prøver at svare pænt:)

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 22-02-02 17:33

> [...]
vel
> ingen ulovlighed...Jeg syntes selv jeg prøver at svare pænt:)

Hejsa.

Hånden på hjertet Jakob - du svarer høfligt..........med en meget kraftig
annoncering.

PS: Du svarer endda hele 6 gange med stort set den samme *reklametekst*

Hr. Bjørn

Fra : Peter G C

Dato : 22-02-02 17:35

"Jakob" <jakob@adeltoft.dk> skrev i en meddelelse
> Det beklager jeg meget, men når en bruger spørger på kontor fællesskaber
har
> han vel ret til et svar?

Næh. Hr. Bjørn har ret.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Kristian Mogensen

Dato : 25-02-02 10:48

> [...]
vel
> ingen ulovlighed...Jeg syntes selv jeg prøver at svare pænt:)

Hvis en person direkte spørger til kontorfaciliteter, ser jeg ingen
problemer i at du foreslår ham at se på dit produkt...
Men, 5-6 postings i rap til alle der kunne tænkes på sigt at have behov for
et kontor, tangerer også SPAM i min bog...

Hvis du er påpasselig med blot at svare på hvad der bliver spurgt om, kan du
slippe afsted med en del i denne NG (såvel som i resten af livets
sammenhænge) - men dette her er for åbentlyst og iøvrigt irriterende...

/Kristian