Riva TNT2 M64 el. GeForce2 MX200
Fra : Martin Berentzen

Dato : 10-01-02 23:05

Hvilke af subj. ville I vælge til AMD 300 mhz og 64 mb ram?

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-01-02 02:20

For nyligt fik jeg rådet:
Gå ind på www.nvidia.com vælg products, vælg et af dem, Analyze PC og se
hele sammenligningen! Så kan du se hvad Nvidia mener er bedst til din PC.
Lind genialt!

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Ken

Dato : 11-01-02 22:36

Du skal helt klart vælge geforce2
"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3c3e0fc9$0$207$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : René Sørensen

Dato : 13-01-02 23:10

Det kommer lidt an på hvor stor din strømforsyning er! Er den under 300W
skal du IKKE købe GeForce2.
GeForce2 er faktisk "for stor" til din CPU. Den kan godt køre men ikke
optimalt da din CPU nu vil være flaskehalsen.
René,Roskilde

Fra : Lars Lindgren

Dato : 14-01-02 08:38

René Sørensen <lineogrene@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> GeForce2 er faktisk "for stor" til din CPU. Den kan godt køre men ikke
> optimalt da din CPU nu vil være flaskehalsen.

Hej alle,

Lige et tillægsspørgsmål - er det kun et spørgsmål om at opgradere
strømforsyning og så er man sikker på at GF2 kortet virker ?, eller
vil der være nogle bundkort som bare ikke kan bringes til at virke ?
(Mit Bundkort: Gigabyte GA-5AX rev.4, ALi chipset, AGP-port, AMD K6-2
400 mhz - HD, CD, CDR, 230 W PSU).

Findes der websider, hvor man kan se hvem som har haft succes/ikke
succes med GF2/bundkort/PSU, nogle forhandlere siger at man ikke bør
forsøge det med min system konfig, mens andre gør det modsatte...

Hvis man endelig beslutter sig for bare at prøve det af, burde man så
ikke vælge et MX400 kort? f.eks.:

ASUS
AGP-V7100 Pro GeForce2 MX400 Pure Bulk    AGP / 32MB / 2048X1536 /
GeForce2 MX400 641 kr.

Palit Microsystems
Daytona GeForce2 MX400    AGP / 32MB / 2048X1536 / GeForce2 MX400
619 kr.

Hilsen Lars