Vis alle billeder i mappen
Fra : Mads Kristensen

Dato : 10-01-02 22:35

Jeg vil gerne lave et stort galleri (helst thumpnail), men det skal være
hurtigt at vedligeholde. Derfor vil det være perfekt med et javascript der
automatisk tager alle billeder fra en mappe og laver en html-fil derfra.

Er det muligt??

Med venlig hilsen

Mads Kristensen

Fra : Martin Ehmsen

Dato : 11-01-02 00:50

Mads Kristensen wrote:

> [...]
javascript der
> automatisk tager alle billeder fra en mappe og laver en html-fil

Muligvis, hvis du spurgte i den rigtige gruppe. Folk her, har det med
at stejle så snart ordet javascript nævnes, da det intet har med java
at gøre (endnu en microsoft opfundet ting).
Læs mere på http://www.usenet.dk

Martin
--
"Life is good for only two things,
discovering mathematics and teaching mathematics"

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 11-01-02 08:36

Jeg tror ikke microsoft har opfundet javascript. Men de har da lavet
deres egen variant af den - JScript - ligesom de har lavet af så mange
andre ting.

En helt anden ting (hvis USENET-guderne lytter): Mon det er for svært at
regne ud at javascript hører hjemme i webdesign.clientside? Måske der
skulle være en gruppe hvor javascript indgår i navnet.

Just a thought.

-dennis

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-01-02 09:14

Dennis =?ISO-8859-1?Q?Thrys=F8e?= <dt@netnord.dk> writes:

> En helt anden ting (hvis USENET-guderne lytter): Mon det er for svært at
> regne ud at javascript hører hjemme i webdesign.clientside? Måske der
> skulle være en gruppe hvor javascript indgår i navnet.

Emnet har skam være diskuteret. Det slutter normalt med at det
påpeges at emnet hører til i den allerede oprettede gruppe med
internet.design.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk